Сузірʼя Оріон в сучасній творчості.

in Ukraine on Steem22 days ago (edited)

Всім привіт.
Щоб зацікавити вас Оріоном, я звернуся до згадувань, цього прекрасного сузірʼя у сучасній творчості, і якщо все піде за планом, плавно перейду до тієї міфологічної спадщини, що з ним повʼязується.
Почну з співака, що носить імʼя Оріон, нижче, я додам зображення одного з його CD дисків, це зображення перегукується з єгипетським міфом про це сузірʼя.
Також альбом має назву, що резонує з цим міфом.

IMG_3833.jpeg
https://www.discogs.com/de/release/7862800-Orion-Reborn

Роблю висновок - Оріон, надихає на творчість))

Наступний Оріон, з яким я зустрілася - кіт.

Це скриншот з фільму "Люди в чорному".
Пів фільму, всі шукають галактику на поясі Оріона,
а шукати треба було не на поясі, а на шиї.

Знімок екрана 2024-06-08 о 13.40.06.png

скриншот екрану

Надіюсь всі помітили кошачий аксесуар, і розгледіли зроблений на ньому напис.

Саме сузірʼя, в цьому фільмі, також не оминули увагою)

Знімок екрана 2024-06-08 о 13.57.35.png

скриншот екрану

Так само як і три зірки з поясу Оріону.

Знімок екрана 2024-06-08 о 13.57.40.png

скриншот екрану

А вже ось цей скриншот, з мультфільму, що носить назву - "Східна казка".

Майже на прикінці цієї мультиплікаційної роботи головний герой знайомиться з інопланетними істотами, які звуть себе - плем'я "Трьох Зірок".

Їх старійшина розповідає, що взагалі то, вони придетіли на Землю, з поясу Оріону, звісно після того як вичерпали всі ресурси своєї планети...
Та біда в тім, що, на Землі вони зіштовхнулися, з цікавою проблемою, вони дізналися, що на чужій планеті не зможуть мати потомство...

І таким чином - приречені на вимирання, тому й просять хлопчика, головного героя, допомогти їм з цією проблемою, хоч крім неї вони мають і інші....

Знімок екрана 2024-06-08 о 04.49.57.png

скриншот екрану

Головного героя ось цього мультфільму - "Оріон і темряк", батьки назвали в честь однойменного сузірʼя, мабуть, воно їх, аж занадто надихало..))))

image.png
https://uakino.club/cartoon/features/20015-oron-temryak.html

На початку допису я написала ось такі слова - і якщо все піде за планом, плавно перейду до міфологічної спадщини, що з ним (ОРІОНОМ) повязується.

І знаєте що ?
Що все піде не за планом, я зрозуміла вже через два речення, якимось чином я двічі, вдарила по клавіші "ENTER" і мій не готовий, майже чистий допис опублікувався...

Намагаючись виправити ситуацію, довелося швидко накидати весь інший текст..
Звісно міфів в дописі не буде...
Тому, що написати в швидкому темпі все, що вважаю за потрібне, не зможу...

Мені нічого не залишається, крім того, щоб підсумувати все вище написане, тим що я вважаю, що Оріон, один з найчастіше згадуваних зіркових візерунків, і мабуть, щось таки в ньому є, раз він вміє так надихати...

Дякую всім хто зазирнув на мою сторінку, і бажаю Вам гарного і приємного дня.

Sort:  
 22 days ago 

2 моменти:

  1. книга "Тысечеликий герой" Джожеф Кембел, читала у свідомому віці? Я намагаюсь слухати, не заходить, тож буду шукати час на перечитування. Якщо раптом маєш вколекції електрону версію, буду радий отримати у візок

  2. Ось цей уривок:

"На початку допису я написала ось такі слова - і якщо все піде за планом, плавно перейду до міфологічної спадщини, що з ним (ОРІОНОМ) повязується.

І знаєте що ?
Що все піде не за планом, я зрозуміла вже через два речення, якимось чином я двічі, вдарила по клавіші "ENTER" і мій не готовий, майже чистий допис опублікувався...

Намагаючись виправити ситуацію, довелося швидко накидати весь інший текст..
Звісно міфів в дописі не буде...
Тому, що написати в швидкому темпі все, що вважаю за потрібне, не зможу...

Мені нічого не залишається, крім того, щоб підсумувати все вище написане, тим що я вважаю, що Оріон, один з найчастіше згадуваних зіркових візерунків, і мабуть, щось таки в ньому є, раз він вміє так надихати...

Дякую всім хто зазирнув на мою сторінку, і бажаю Вам гарного і приємного дня."

  • краще, що я колись читав з твоїх робіт. Мої вітання, ти прогресуєш
 22 days ago 
  1. Ні лише чула про автора, і про те що він дружив з якимось відомим кіношником. Книги не маю.
  2. Це все чарівна енергія Оріону)
    Дякую 💫✨
 22 days ago 

Ок. Якщо знайду ділитись?

Я прослухав біля 40% - такого "изобилия" легенд, міфів, теологічних тлумачень, трактувань психоаналізу та Юнга в одній книзі я ще не зустрічав...

 22 days ago 

Там звичайні міфи? Чі є й ті, що про сузірʼя?
Для мене це дуже цікава ніша 😊
В основному рідко зустрічаються міфи, котрі трактують через психологію, в основному через сільсько-господарський та календарний цикл. Але я акцентуюсь лише на тих що про зірки.
Надіюсь ти поділишся змістом та цікавинками в котромусь з дописів.

 21 days ago 

Там міфи і легенди трактуються з точки зору архетипів.

В одному з дописів - так, обов'язково. Та, напевно вже після того як знайду паперовий чи електроний варіанти книги

 21 days ago 

Я на архетип дивлюся з боку астрології. Тобі цікаво? Є якісь відкриття для себе?

 21 days ago 

Тобі цікаво?

Книга - так, твій погляд зі сторони астрології - так

Є якісь відкриття для себе?

Так, багато. Це більше як "посібник" по вивченю езотеричних знань, тож головне відкриття - не починати слухати такі книги а відразу читати і помічати прочитане

 22 days ago 

Що до книги, я подумаю, після твоїх відповідей )
Якщо там є за сузірʼя - мені таке краще на давати :)
Тоді я розслаблюсь і буду сачкувати.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 62946.22
ETH 3453.83
USDT 1.00
SBD 2.50