You are viewing a single comment's thread from:

RE: Місто янголів (City of Angels). 1998

in Ukraine on Steem2 days ago

Якщо ти використовуєш це для творчості. То по суті, будь яке твоє бачення твоя творчість. Яка може комусь сподобатися.

Sort:  
 2 days ago 

Так, мені от твої історії дуже нрав 😏

 2 days ago 

Ну ці історії без трактовок. Просто озвучка картинки. Звісно за душі - моя вигадка. Але і вона основана на снах, часто бачила як хтось летить в них у неї. Точніше його кидають. І прокидаючись мене було не переконати, що то , сука, мене скидають на Землю народжуватись, а я не хочу.

 yesterday 

І прокидаючись мене було не переконати, що то , сука, мене скидають на Землю народжуватись, а я не хочу.

А треба! Воно того варте ;)
Я теж в снах часто падав)

Привіт, Наташ ✨

 yesterday 

Воно того варте ;)

Та щось пройшовши Земне життя до середини, трохи сумніваюсь 🤣

 yesterday 

Не сумнівайся 😏 Кожен день - великий подарунок!)

 yesterday 

Звучить як з якоїсь секти виняте :D

 6 hours ago 

Звучить як з якоїсь секти виняте :D

Так, з моєї секти поціновувачів буття. Вступай до мене 😏😀

 6 hours ago 

Я подумаю 😆

 yesterday 

Привіт Андре 🍊

 yesterday 

Привіт привіт (!) Наташ 😏

 yesterday 

Привіт персик :-D

 6 hours ago 

Привіт, Наташ 😁
От же, знає що я кайфую від персиків (!) і користується цим 😏

 6 hours ago 

Саме так і є 🔑🍑

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 65699.80
ETH 2652.98
USDT 1.00
SBD 2.86