You are viewing a single comment's thread from:

RE: На скільки часу вистачь мене - час покаже

in Ukraine on Steem6 days ago

image.png

Дуже сподобалось ось це фото, тому що на ньому досить гарно видно зірки, зазвичай, це не так вже й легко зафіксувати на камеру, я так розумію знімали іи на телефон?
Я як любитель фотографувати нічне, зіркове небо, не можу не запитати, чи використовували Ви для цього якісь лайфхаки?

Sort:  

Так на телефон. Вже не згадаю в якому магазині купував. Є у мене як правильно назвпти напишу так лінзи . Там їх у комплекті декілька лінз ціх. І є прищепка до якої чіпляеш, а потім вдягаешь на телефону камеру. Тоді там регулювати і все

 6 days ago 

Супер, навіть не чула нічого про такі лінзи, дякую, що поділилися своїми секретиками, треба буде почитати що це таке. Я завжди фотографую зірки через додаток night sky там є розділ астрофотографія, через нього їх краще видно. Виходить щось типу цього

IMG_6842.jpeg

Це вже набагато краще ніж просто камерою фотографувати. Думаю якщо можна зміксувати додаток і лінзи може вийти щось круте. Часто зірки фотографуєте чи це випадково так вийшло ?

Я такі лінзи коли бачив в сеті магазинів Аврори. Я свої ьрав вже давно і не згадаю де купував. Як би не часто фотографую зорі але виходить не погано через лінзи робити фото. Але про ті лінзи що бачив в Аврорі, чув що теж не погано фотографують.

 5 days ago 

Дякую за відповідь :)

Не має за що

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.15
JST 0.030
BTC 65651.70
ETH 2676.03
USDT 1.00
SBD 2.91