You are viewing a single comment's thread from:

RE: Поговоримо про каву ☕ - україномовна версія

in Ukraine on Steemlast month

Та й з @diodao гадаю теж можна говорити і говорити багато про що після того як обговоримо всі зорі та сузір'я))

Дякую, що згадали мене. Дуже приємно 😍
Тема для розмови 💗, а ще я обожнюю каву 💘💘💘

Sort:  
 last month 

А хто її не обожнює)) мабуть весь світ, я останнім часом щось чай не дуже п'ю(( а треба навчитися знову полюбити і чай

 last month 

Після років споживання лише кави, чай не приносить задоволення.
Хоча раніше все було навпаки.
Потім підсіла … :)

 last month 

точно, то -то я думаю що чаю не можу напитися((( вірніше не хочеться.... кава-кава і тричі кава....хочу якось експеримент провести....Х днів без кави....ну а там скільки витримаю)))) день чи два

 last month 

ну а там скільки витримаю))) день чи два.

Я робила такий. Десь стільки ж і протрималась. 😅

 last month 

та все ж таки варто спробувати(і час від часу це робити), бо паузу варто у всьому робити на деякий час - з багатьох причин))))

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 65676.04
ETH 2615.45
USDT 1.00
SBD 2.65