You are viewing a single comment's thread from:

RE: Question AI Contest (Конкурс питань) Result #33 and Start #34

in Ukraine on Steem2 days ago

Дякую, що підшукав.
Навіть можу сказати гарно пошукав, щоб знайти значення. В основному закінчують на рідна. Дякую. Так звісно, я це знаю. Я люблю читати щось про себе 🤣🤣🤣🤣

Sort:  
 yesterday 

А про значення слова Олексій знаєш?
Так і бути, похвастаюсь:

Ім'я Олексій утворено від давньогрецьких слів "алексо " або "алексіос", що перекладається як "відображати", "запобігати", "захищати". Відповідно, значення імені Олексій - "захисник".

Ну а за "теплого" Олексу, вже сама загугли, якщо цікаво...

 yesterday 

О - це вже про відображення.
Я подивлюся Льош, але завтра.
В мене ще є одна книжуля, якщо цікаво поділюсь тим , що про Олексіїв, пишуть в ній.
Зараз треба спати. Пробіжуся по твоїм коментарям. Відповім на самі цікаві. А все інше оброблю вже завтра. Доьрої нічки.

 15 hours ago 

В мене ще є одна книжуля, якщо цікаво поділюсь тим , що про Олексіїв, пишуть в ній.

Таке питаєш... Дійсно дуже цікаво... Бачу по ранковій хвилі, що нічка пройшла не так як планувалось... Тримайся

 12 hours ago 

Та все ок. В мене ємоційний фон змінюється швидше ніж ролики в Тік Тоці. Виживу. Локі живучі :(

 4 hours ago 

Нічого собі,
оце порівняння...
Недумаю, що взагалі існує щось що змінюється швидше ніж ролики в Тік Ток

 3 hours ago 

Принаймні це найпоширеніше порівняння яке можна примітити, знайоме всім.
Дякую що відмітили попадання в яблучко.

 yesterday (edited)

Так і кишиш плідністю , аж бісиш овнику. 😅
Почитала те, на що ти вказав пальчиком.

 14 hours ago 

Цікаво, що ти там таке прочитала, що я тебе прям аж взбісив чи то не я взбісив і довів до того, щоб вночі не спати а за Олекс читати🤣
Цікаво, якби сумчасті інопланетяни з книги С. Лук'яненка спали то скільки б годин вони спали, а то таке відчуття що вони прямо взагалі не сплять.

 12 hours ago 

Та вони сплять я думаю.
Я давно книжку читала не памʼятаю.
До речі в ній був ключник. Через нього відбувалися подорожі в інші світи. За хороші історії.

 10 hours ago 

Не пам'ятаю, я її ну дуже давно читав (біля 15 років тому). Пипець ... Стоп ні сдова про вік.... Ледь спохватився...

Стосовно ключника, логічно, щоб комірки були під замком, прямо як шафи для речей перед входом в супермаркет.

 9 hours ago 

Ти читав її???
Я в шоці.
Знов гнівне написала повідомлення за вік. Але видалила.
Я не старію.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 57864.53
ETH 2454.90
USDT 1.00
SBD 2.34