You are viewing a single comment's thread from:

RE: Question AI Contest (Конкурс питань) Result #33 and Start #34

in Ukraine on Steem2 days ago

Ти так гарно запамʼятовуєш цифри?
То ти ж мене підтягуєш, за собою вгору 😂😂😂
Тому і я підкорюю вершини.
Дякую ;) 🤩

Sort:  
 2 days ago 

Так, на цифри в мене дуже гарна память. В рази краща ныж на слова...

То ти ж мене підтягуєш, за собою вгору 😂😂😂
Тому і я підкорюю вершини.
Дякую ;) 🤩

Тут можу сказати тільки - взаємно і висловити надію, що ніхто з нас один одного не "кине" а то з підкорених висот ох як боляче може бути летіти в низ... Хча, драконам не звикати до польотів.

 2 days ago 

1988 - рік земляного дракону. Того , що гору золота стереже.
Він має бути з крилами. Він же десь накрав те золото, яке охороняє. 😂😂🤣🤣

 2 days ago 

Мое він вирив у землі. не даром же він земляний... Та про те, що крила є я навіть не сумніваюсь... І здається, що на пору збору урожаю вони розкриютьс яна максимум...

 2 days ago 

Ну так період збору зерна. Що є символом золота. Та ще й найплідніший сезон року. Звісно треба вилітати на мутки 🐮)))

 2 days ago 

А бичок тут при чому?
Ци це як інструмент для муток?
От уявляю вийшов на мутку і тягнеш з собою бичка, як в селі з довгм металевим ціпком, щоб раптом що ловити 🤣🤣🤣

В принципі, якщо таке зняти в центрі великого міста то буде ще той шок контент 🤐🤐🤐

 2 days ago 

Ну ти ж читав відьмака. Там драконів ловили на бика :) 🤣🤣🤣🤣

 2 days ago 

то було в часи відсутності Маків.
зараз куди простіше драконам. Пшов в Мак, а там і чізбургери і картопелька фрі і гамбургери. Чи просто зайшов в бургерну і з'їв величезного соковитого чорного бургера. Ммм 😋😋😋

Це тобі за характер (😜, піду пити молочко, щоб тону шлункового соку погасити, який вилився під час написання цього коментаря)...

До речі, ти ж в курсі, що переписка коментарями це самий що не є енергообмін, правда не такий крутий як живе спілкуання?

 2 days ago 

Вперше чую. Хоча згодна. Є з чим порівняти. 😆
Я не голодна. Дякую. Нормально відреагувала і на чорний бургер з Хрещатику і на макдак.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 58095.37
ETH 2464.09
USDT 1.00
SBD 2.32