You are viewing a single comment's thread from:

RE: Призи за активність №38

in Ukraine on Steemlast month (edited)

Дякую @oleh , за такі чудові відзнаки. Що дуже мотивують подалі підкорювати вершини рейтингу.
Вітаю усіх, хто потрапив до нього. Ви молодці :)
Горджуся @cranium, наш хлопчик, на цьому тижні буде першим і на міжнародному рівні. Я вважаю це подією за яку варто підняти бокал ігристого. 🥂🍾

Sort:  
 last month 

😂Бокал не буду пити але підтримаю коментар😂👍

 last month 

Дякую за підтримку :*

 last month 

Дякую величезне, з таким напарником по коментарному пінгпонгу в мене не було вибору тільки пірше місце по активності на всьому Steemit, інакше я б рищикував опинитись позаду тебе, а там уже тебе не наздогнати...

 last month (edited)

З цією ситуацією все ясно. Робота в парі. В іншому випадку, дуже туго з спілкуванням.
Когось розкрутити на бесіду, так треба цілі лабіринти вигадувати і хитромудрості. Я одну сьогодні провернула, подивимося чи спрацює.

 last month 

Ухти і хто ж потрапив поле твоє уваги (це я так культурно питаю ху із жетва?)

за пару згодний на 200%. В цій моїй активності десь з половина ятут я перегнув та четвертина точно) твоєї заслуги

 last month (edited)

Жертва ніби попалась на крючок, але тссс, ще зірветься. Що я тоді робити буду ?
Розкриє мене як аферистку в сеті і goodbay America …

 last month 

Ладно, не хочеш казати - сам гляну. Благо досвіду дивитись що де та як вистачає. А то не знаю як би я втамовував свою цікавість 🤣🤣🤣

 last month 

Можеш не шукати. Не знайдеш. 😂😂😂

 last month 

Ти права, крім маньяка який прямо на прший план виступає ніког не побачив... Де ти вже сховала?

 last month 

Все давай зупинимось на цьому. Не заважай рибалити. 🪱🐟🎣

 last month 

О йо-йо-й
дивись якого маньяка я побачив...
Ти взагалі як з ним справляєшся. Думаю там ситуація ще страшніта та розміру мого монітора не вистача, щоб зробити ще більший скріншот

image.png

 last month 

Для мене це ліс повен загадок. Не розумію що то. Я тобі кажу можеш не шукати нічого не знайдеш.

 last month 

Вибачте за пізню відповідь, мене зовсім клопоти заполонили.

@cranium мене дуже здивував, чисто з позитивної точки зору. За всю свою історію у Steemit я не зміг вийти на такий рівень взаємодії. 🙂

Але не варто применшувати ваші заслуги. Ви теж не надто відстали 😁

 last month 

Дякую. 🤩
Cranium показав, що коли маєш мету, ніщо тебе не зупинить, я так розумію ви теж маєте цю рису, судячи з допису про звільнення, яке було не легко оформити. Це дуже мотивує.
І показує, що не можна руки опускати :)
Я дивлюся і вчуся ;)

 last month 

я так розумію ви теж маєте цю рису, судячи з допису про звільнення

Не думаю, що в мене є ця риса, але іноді доводиться виходити із зони комфорту. Тоді був саме такий випадок. 🙂

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 61779.77
ETH 2434.59
USDT 1.00
SBD 2.62