You are viewing a single comment's thread from:

RE: Question AI Contest (Конкурс питань) Result #33 and Start #34

in Ukraine on Steem2 days ago

Яка єтимологія слова донат. Чому його так назвали? Чому має таку форму?
За кулінарний виріб питання.

Слово "донат" (або "пончик" у традиційній українській мові) у значенні кулінарного виробу походить від англійського слова "doughnut". Розгляньмо етимологію та причини такої назви та форми:

  1. Етимологія:

    • "Doughnut" складається з двох частин: "dough" (тесто) та "nut" (горіх). Це слово виникло в англійській мові приблизно на початку 19-го століття. Спочатку воно стосувалося смаженого тіста, яке часто мало форму маленьких кульок, схожих на горіхи (звідси і друга частина "nut").
    • Згодом, "doughnut" почав означати випічку у формі кільця, яке ми знаємо сьогодні, хоча форма кульки досі використовується в деяких країнах і рецептах.
  2. Чому так назвали:

    • "Dough" (тісто) є основним інгредієнтом цього виробу.
    • "Nut" може стосуватися форми початкових пончиків, які нагадували горішки або маленькі кульки з тіста. Хоча сучасні донати зазвичай мають форму кільця, назва залишилася незмінною.
  3. Чому має таку форму:

    • Існує кілька версій, чому пончики мають форму кільця:
      • Один із найпоширеніших міфів каже, що форма з отвором у центрі дозволяла рівномірно прожарювати пончик. Без отвору центр залишався сирим.
      • За іншою версією, моряк Гансон Грегорі, якому приписують винахід цієї форми у 1847 році, зробив отвір у центрі пончика, щоб було зручніше його їсти на кораблі, і щоб він міг краще триматися на штурвалі.

Тож слово "донат" або "doughnut" вказує на тістовий виріб, який спочатку мав форму кульки або "горіха", а згодом еволюціонував у кільцеву форму, яку ми знаємо сьогодні.

Sort:  
 2 days ago 

Дякую за цікаве питання... Трохи не спортивно ставити таке питання знаючи, що в мене особливе ставлення до цих вкусняшок 😅

АІ з відповід. відверто підкачав

 2 days ago 

Якби не твій допис за донати, то я б не задавала це питання. Щоб якось реабілітуватися напишу як я розшифровую.
Але це - моє ігрове розшифрування.
До ( і є до) Нат ( корінь слова народження, наприклад карта народження це natal chart ) 😂😂🤣😂

 2 days ago 

Тюююю, от добре що я ніде не висловив думку що то скорочено від Прізвищ Ім'я. а то булоб ой як стидно...

Цікаво...

До речі, люб'язність на люб'язність... Зустрічала таку інфу стосовно свого імені, "рідненька"?

Вважається, що ім'я утворено від слова "natalis", що в перекладі з латинської означає "рідна". Якщо бути більш точним, то сталося це від словосполучення "Natalis Domini", що в перекладі означає "різдво". Це породило уявлення, що значення імені Наталя — "благословенна" або "різдвяна"

 2 days ago 

Дякую, що підшукав.
Навіть можу сказати гарно пошукав, щоб знайти значення. В основному закінчують на рідна. Дякую. Так звісно, я це знаю. Я люблю читати щось про себе 🤣🤣🤣🤣

 23 hours ago 

А про значення слова Олексій знаєш?
Так і бути, похвастаюсь:

Ім'я Олексій утворено від давньогрецьких слів "алексо " або "алексіос", що перекладається як "відображати", "запобігати", "захищати". Відповідно, значення імені Олексій - "захисник".

Ну а за "теплого" Олексу, вже сама загугли, якщо цікаво...

 21 hours ago 

О - це вже про відображення.
Я подивлюся Льош, але завтра.
В мене ще є одна книжуля, якщо цікаво поділюсь тим , що про Олексіїв, пишуть в ній.
Зараз треба спати. Пробіжуся по твоїм коментарям. Відповім на самі цікаві. А все інше оброблю вже завтра. Доьрої нічки.

 9 hours ago 

В мене ще є одна книжуля, якщо цікаво поділюсь тим , що про Олексіїв, пишуть в ній.

Таке питаєш... Дійсно дуже цікаво... Бачу по ранковій хвилі, що нічка пройшла не так як планувалось... Тримайся

 6 hours ago 

Та все ок. В мене ємоційний фон змінюється швидше ніж ролики в Тік Тоці. Виживу. Локі живучі :(

 20 hours ago (edited)

Так і кишиш плідністю , аж бісиш овнику. 😅
Почитала те, на що ти вказав пальчиком.

 8 hours ago 

Цікаво, що ти там таке прочитала, що я тебе прям аж взбісив чи то не я взбісив і довів до того, щоб вночі не спати а за Олекс читати🤣
Цікаво, якби сумчасті інопланетяни з книги С. Лук'яненка спали то скільки б годин вони спали, а то таке відчуття що вони прямо взагалі не сплять.

 6 hours ago 

Та вони сплять я думаю.
Я давно книжку читала не памʼятаю.
До речі в ній був ключник. Через нього відбувалися подорожі в інші світи. За хороші історії.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 57679.84
ETH 2442.12
USDT 1.00
SBD 2.34