You are viewing a single comment's thread from:

RE: • TОП 5 Українських постів | Відбір 💌

in Ukraine on Steemlast month

OMG який же мені додано титул :)))
Я прямо оніміла коли побачила.
Дуже приємно Андрюша.
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Sort:  
 last month 

Радий вітати, о Повелительниця міфів та зорь із заслуженим титулом. Твої особливості та знання не пройшли даремно, тепер ти ще більш особлива - титулована

 last month 

Дякую Альошенька, тепер точно усю ніч не спатиму 😂😂😂😁
Не тільки ж тобі бути титулованим )))
Знімай лавровий вінець.
Все рівно лаврове листя не любиш.

 last month 

Стоп, здається я щось пропустив.
А коли я його (віннесь, той що лавровий) надів, і вчесть чого?

Чому и вирішила, що я не люблю лаврове листя. Ти ж пам'ятаєш воно навіть на візитках моїх є...

 last month 

Багато чого пропустив мабуть)))
Коронують тебе кожну неділю в нього.
А от відмовився ти від лаврового вінця, коли сказав ,що тобі більше півник на палочці подобається.

 last month 

Багато чого пропустив

Мабуть...

А от відмовився ти від лаврового вінця, коли сказав ,що тобі більше півник на палочці подобається.

НІ ну не порівнюй півник в рази цікавіше. Хоча б в символічному сенсі

 last month 

Ну я не знаю символіку лавру і що це за листя теж особливо не скажу. Тому нічого сказати не можу який символ цікавіше.

 last month 

нічого сказати не можу який

Доцього я вже звик, пробач, не втримався 😅😅😅

Я якогось сміхунця напевно з'їв, що мене так от на жарти пробирає.

 last month 

Так буває коли картопельку пересолити ;)
Потім і смішно і грішно.
image.png

 last month 

OMG який же мені додано титул :)))
Я прямо оніміла коли побачила.
Дуже приємно Андрюша.

😀😀 Це заслужено, зважаючи на твій контент))

 last month 

:)
Дякую ☺️
Справді дуже приємно.

 last month 

Я радий, Наташ ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62170.06
ETH 2415.65
USDT 1.00
SBD 2.65