You are viewing a single comment's thread from:

RE: DJ Bоgdᛃn - Прибуття на планету Sophia Nexus 🎥 🎼 P.s. оголошення: Продам зірку DX007а (не дорого, в мене ще багато)

in Ukraine on Steem19 hours ago

Я не винна, що ви після Ахернару всі з розуму почали сходити. І бачити скрізь секс.
😅
Але нічого в тому страшного немає.

В сонцестоянні є. Тому що зараз пан cranium диветься.
І мультику Ваяна та Мавка. Для мене всі ці 3 стрічки про відродження. А от про що ця руна я не знаю )

Sort:  
 5 hours ago 

Ви вже стільки разів згадували про те "Сонцестояння", що, мабуть, і мені варто глянути.
Але я такий: якщо в перші 5 хвилин мені сподобається / чи не сподобається фільм, я можу дивитись його далі або покинути (а більшість взагалі відсіюю по трейлерам).

А поки ось така свіжа ілюстрація по темі...От про що думав Ші, зображаючи сонцестояння...в нічному небі?

Сонцестояння.jpg

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.16
JST 0.032
BTC 63957.85
ETH 2753.76
USDT 1.00
SBD 2.66