You are viewing a single comment's thread from:

RE: Призи за активність №36

in Ukraine on Steemlast month

Ну звісно, подала я все, під ще тим соусом.
😅
Я це зрозуміла коли перечитала …
І признаюсь трішки, зовсім трішки соромно за подачу.
Але по суті - плювати. 😅
Я не робила цього навмисно тому, чому зараз ніяковіти ….

Sort:  
 last month 

Мені дуже приємно бути поміж таких особистостей як @cranium та @andrea.boji це одне велике задоволення :) 😊

Ну, правда, я також сміюся))

Шановний @o1eh Може, час додавати в рейтинги рубрику "А що я такого сказала"?
На цьому тижні @diodao безумовний переможець, яка дарує гарний настрій і посмішку))

 last month 

Може, час додавати в рейтинги рубрику "А що я такого сказала"?

😁 Це було б кумедно, але мені буде важко знайти час щоб перечитати всі коментарі.

 last month 

Я не розумію взагалі Вас хлопці …
І ваших асоціацій. Ну справді… А що такого я сказала? Хто мені пояснить ?
Бути поміж людей з якими спілкуєшся, разом, у рейтингу, це круто на мою думку.
І приємно, що саме така трійка.
Які інші картинки у вас спливають мені не відомо…
Я можу лише здогадуватися, але мені важко уявити чому саме … і яке саме слово на це наштовхує…

Перемогу в уявній рубриці я заберу собі, дякую ;) 🤭

 last month 

Є такий вираз "Дурні голоса не йдуть на небеса", це той випадок, коли до спонтанного жарту можна віднестися приблизно так))

Ви вже один з моїх улюблених авторів у спільноті, через певну "легкість вібрацій".

До речі, коли зустрічав людей з подібною енергетикою в реалі, то як правило були повітряні знаки Зодіаку. Як гадаєте, є в цьому справді закономірність, чи просто збіг? (оце так плавно змінюю тему =).

 last month 

Я не повітряного знаку.
😂🤣🤣

Хоча Меркурій і Місяць справді повітряної стихії. Все що можу сказати на цю тему.
;)
Дякую за комплімент ;)

 last month 

Ох ух ця Діо, т що дао...
Справжній ковток чистого повітря, який робив звичну рутинну писанину чимоь особливим... Навіть коментарі хочеться писати значно більше.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 61659.26
ETH 2446.04
USDT 1.00
SBD 2.60