You are viewing a single comment's thread from:

RE: Question AI Contest (Конкурс питань) Result #28 and Start #29

in Ukraine on Steem6 days ago
  • Я йду на перше побачення. Підкажи як мені себе поводити, що вдягти щось відверте чі цнотливе, що робити якщо я не вмію цілуватися по дорослому? Як швидко навчитися цьому?

Для першого побачення важливо бути собою і почуватися комфортно. Ось кілька порад, які можуть допомогти:

Поведінка

  1. Будь собою: Не намагайся бути тим, ким ти не є. Щирість завжди цінується.
  2. Слухай і задавай питання: Покажи інтерес до співрозмовника, задавай питання про їхні інтереси, захоплення, роботу чи навчання.
  3. Будь ввічливим і уважним: Поважай простір і почуття іншої людини.

Одяг

  1. Вибери те, в чому почуваєшся комфортно: Це може бути щось відверте або цнотливе, залежно від твоїх уподобань і стилю.
  2. Зверни увагу на контекст: Подумай про місце побачення. Якщо це ресторан, обери щось елегантне. Якщо це прогулянка в парку, більш повсякденний одяг буде доречним.

Поцілунки

  1. Не поспішай: Перший поцілунок не обов’язково має статися на першому побаченні. Дай собі і своєму партнеру час відчути себе комфортно.
  2. Практика: Якщо ти не впевнений у своїх навичках, спробуй практикуватися на своїй руці або навіть перед дзеркалом, щоб зрозуміти, що тобі подобається і як це робити.
  3. Природність: Пам'ятай, що поцілунок має бути природним і ненапруженим. Слідуй за своїми відчуттями і реакцією партнера.

Важливі поради

  1. Залишайся розслабленим: Нервуватися на першому побаченні нормально, але намагайся залишатися спокійним і впевненим.
  2. Підтримуй зоровий контакт: Це допоможе створити зв'язок і показати твою зацікавленість.
  3. Будь уважним до сигналів партнера: Якщо вони здаються невпевненими або незручно себе почувають, дай їм простір і час.

Пам’ятай, що перше побачення — це можливість дізнатися більше про іншу людину і провести час приємно. Насолоджуйся моментом і будь відкритим для нових вражень.

Sort:  
 4 days ago 

Браво!!! Питання 🔥🔥🔥

Якщо ти не впевнений у своїх навичках, спробуй практикуватися на своїй руці або навіть перед дзеркалом, щоб зрозуміти, що тобі подобається і як це робити.

Не можу не спитати, колись цілувала руку, щоб чомусь навчитись? Розумію, що відповідь навряд отримаю, та не можу не спитати...

 4 days ago 

Я програла свій перший поцілунок в карти.
Дуже красивому хлопцю.
І це був різкий перехід від ми кидаємося з хлопцями один в одного яблуками до поцілунку. Тому не було часу готуватися. Не пробувала ні на чому. Та моя подруга пробувала на помідорах.

 2 days ago 

Отакої. Цікава історія. Що було б якби ти виграла?

І це був різкий перехід від ми кидаємося з хлопцями один в одного яблуками до поцілунку.

цікаві були ігри... Ми стріляли спеціальним плювачками вовчими ягодами, які потім не відстірваоись 🤣🤣🤣

 2 days ago (edited)

Отакої. Цікава історія. Що було б якби ти виграла?

Ми починали грати на звичайні поцілунки.
І то якась підстава була.
😏
Я не памʼятаю всіх нюансів. Здається я постійно програвала і ставки піднялись.

В нас росли лише яблука та рипьяхи.

 3 hours ago 

Блін а я в дитинстві грав на гроші. Хоча, з хлопцями грати на поцілунки думаю було б не так цікаво 🤣

Так треба зібратись, бо як включиться фантазія мене вже буде не зупинити

 48 minutes ago 

були ще ігри на роздягання.
Але я в таких не приймала участь.
Якщо що. )

 2 days ago (edited)

Після такої відвертості ти просто забовʼящаний розповісти чі були в тебе тренування в поцілунках 😉?

 2 hours ago 

Я перший раз поцілувався в дитячому садку із власної ініціативи і збирався залишатись спати (дівчинку залишали на ніч, була така цікава опція в сільському садочку) а не їхати до дом.

З тренувань - я вчився зав'язувати язиком у вузол маленькі гілочки з вишень, ті на яких висить вишенька

Та прийшли батьки і забрали до дому. А далі мені щастило на прекрасних "вчителів", Найбільше запа'мяталось, як в 7-му класі я влаштував тренування відстаню Львів - Сміла, на другій полиці потяга.

 2 hours ago 

збирався залишатись спати (дівчинку залишали на ніч, була така цікава опція в сільському садочку)

В мене шок 😱

З тренувань - я вчився зав'язувати язиком у вузол маленькі гілочки з вишень, ті на яких висить вишенька

знову шок. 😱
А це можливо ? Вийшло ?

Найбільше запа'мяталось, як в 7-му класі я влаштував тренування відстаню Львів - Сміла, на другій полиці потяга.

😱

Ми ще в 7-му кидались яблуками один в одного )

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 61682.60
ETH 2986.38
USDT 1.00
SBD 2.51