You are viewing a single comment's thread from:

RE: Question AI Contest (Конкурс питань) Result #28 and Start #29

in Ukraine on Steem6 days ago

Дякую 🪄✨
👸тепер і моя черепна коробка в короні 💪
💀👑
Приймаю участь по новій :

Якби в тебе було завдання завоювати світ з якої б країни ти розпочав ?

Якби в мене було завдання завоювати світ, стратегічно найкращим варіантом було б розпочати з країни, яка має сильну економіку, сучасну військову техніку та стабільну політичну ситуацію. Наприклад, Сполучені Штати Америки або Китай. Це дозволило б отримати доступ до значних ресурсів та технологій, які допомогли б в подальшій експансії.

Але важливо пам'ятати, що завоювання світу не є морально правильним чи законним завданням, і мирне співіснування та співпраця між країнами завжди є кращим шляхом розвитку.

Sort:  
 4 days ago 

Дякую 🪄✨
👸тепер і моя черепна коробка в короні 💪
💀👑

Будь-ласка, ти цілковито заслужила на це місце. У виборі переможця грає роль як саме переможне питання так і якість усіх поставлених. Ти цей раз в 4-х питаннях була на висоті. Тільки тццц... це секрет 🤣🤣🤣

 4 days ago 

У виборі переможця грає роль як саме переможне питання так і якість усіх поставлених.

А чого я раніше це не знала?
Я завжди одне ставлю, на яке розраховую, а інші пишу так для маси - а би що…

А тут он як треба.
І я це дізналася в той час, коли мені вже надоїло гратися в питання і їх колодязь висох ((( ось так буває (((

 3 days ago 

Надоїло гратись... Таке буває...

Згадай рілс Усика про "братік відпочинь, нафіга це тобі треба"

Так що треба якось зволожувати колодязь , пока не зсохся...

 3 days ago 

Добре намагатимусь чимось освіжити колодці памʼяті і прийти в норму та постійно відновлювати старі та створювати нові нейронні звʼязки і щось вигадувати. Дякую.

 2 days ago 

Цікаво, думаю мультик і дракони вже зробили цю справу і колодязь потихеньку почав наповнюватись 😉

Книги, фільми, мультфіьми - дуже потужний мотиваційний інструмент, який гарно допомагає відновити натхнення.

за аніме я взагалі мовчу, то Грааль в арсеналі моивації

 2 days ago 

Мені б водички з Граалю мудрості вистачило.
Якось не хочеться нічого дивитися.
Раніше перло - що не подивлюсь резонанс і прямо - 💣
А зараз дивишся список новинок і ніяка не підсвічується рожевим кольором 😆
Це я так оромантизувала фразу - нічого не видається цікавим.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 61682.60
ETH 2986.38
USDT 1.00
SBD 2.51