You are viewing a single comment's thread from:

RE: Топ 5 Українських Постів | Переможці 🎉

in Ukraine on Steemlast month

Дякую @andrea.boji та @cranium за просування мого Фаетону :)
Ви супер, так тримати 👍🏻
Хороша добірка, вітаю усіх хто потрапив до цього списку !!!
Ви - молодці.
✨✨✨✨✨✨✨

Sort:  
 last month 

Фаетон класне слово, добре звучить))
Дякую ;)

 last month 

Будь-ласка і тобі дяку, що підтримала мій допис. Гарно відпочити та сил на наступний тиждень, щоб побити усі можливі рекорди. Думаю ти зможеш, якщо захочеш...

 last month 

Навряд чі захочу.
Мені подобається пасти задніх ))))
😂

 last month 

В цьому також є свій шарм, розумію... Чекав на допис і не дочекався, піду дрімати, а то в мене часовий режим змінився, не хочу ламати довгоочікувані зміни...

 last month 

Сьогодні були інші справи.
Я мабуть візьму перерву.

Coin Marketplace

STEEM 0.15
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 56269.96
ETH 2364.95
USDT 1.00
SBD 2.26