Sort:  
 2 months ago 

Я нічого поганого не маю проти дамок, я проти себе в волі "дамки". Тфу,тфу, тфу у мене із самоіндентифікацію статі все ок, тому не можу нормально сприйняти себе в іншій епостасі

 2 months ago 

Дамка
У шашках: шашка, доведена до останнього ряду клітин суперника і отримала право пересуватися на будь-яку кількість клітин. Пройти в дамки (також перен.: досягти успіху в чому н.; розг.). Бути в дамках виявитися переможцем.

Дамки - переможці. Не хочеш бути в дамках - знімай корону !

 2 months ago 

Все зняв. А то щось вона добряче надавила. Я за іншу дамку думав, ту що в шахаг і ту, що на лавці під під'їзді сидить з колегами і займається спортивним поїданням насіння

 2 months ago 

Все зняв.

Тепер значить я маю посісти перше місце в рейтингу активних істот.

Ти бачив ціну на сємки ?
Тепер мода гризти нігті на швидкість, а не їх.

 2 months ago 

Ти щось зовсім пасеш задніх,

image.png

а за себе я взагалі мовчу... Думаю цей тиждень навряд чи я складу конкуренцію за боротьбу в топ 5

 2 months ago 

Ніхто не хоче зі мною вести діалогів 😅
Навіть різні хулігани ось таке мені пишуть :

Тому, наступний раз спочатку закінч справу з пошлими думками а потім вже сідай за спілкування в коментарях.

Хочуть щоб я замовкла раз і назавжди 😅😂

 2 months ago 

Та ні, то тобі здалось.
І, думаю цей хуліган просто намагався пожартувати, а не вийшло. До того ж, давай доганяй:

image.png

Гарні в мене цифри...

 2 months ago (edited)

З 10 до 3 то занадто багато щаблин.
Мене матінка природа не наділила такою жагою бути першою, щоб я зараз намагалася наздогнати не одноразово титулованого носія лаврового вінця і корони першості, великого та могучого лідера - @cranium

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 61823.88
ETH 2390.97
USDT 1.00
SBD 2.57