You are viewing a single comment's thread from:

RE: Призи за активність №32

in Ukraine on Steem2 months ago

то в мене банально не вистачить часу...

Я взагалі в шоці, як ти встигаєш мене наздоганяти й переганяти в рейтингу активності. Особливо цей тиждень. У мене просто Пік активності. А ти заходиш, здається на годину перед сном, пишеш допис і вже в першій трійці найактивніших по сайту. Це прямо якийсь феномен. Що взагалі не піддається ніякій логіці.

Sort:  
 2 months ago 

Що тобі тут відповісти. Я стараюсь кожний коментар доводити до логічних

12 0?
чи?
17 0?

символів, крім того я ніколи не видаю свої коментарі, моживо саме це допомагає мені. Та і маленькі секретики є, які ти знаєш... Якось так

 2 months ago 

Та я все розумію. Але як це все зробити за годину.
І знайти ті слова на дану кількість символів. І не писати при цьому повний брєд. Ну короче мої аплодисменти тобі.

 2 months ago 

Я довго йшов до цієї майстерності 🤣🤣🤣
7 років, майже щоденних тренувань, щоб навчитись швико і цікаво писати коментарі...
напевно, вже пройшла необхідна кількість годин (10000) щоб я відточив цей навик до майстерності...

 2 months ago 

IMG_4964.jpeg
Так я пішла до тебе на сторінку, побачила твою майстерність в цифрах, і тепер питання закрито.

 2 months ago 

Так, трохи написав, і то з 20-го по 23 рік в мене тут був великий перерив. Та я не сачкував і відточував майстерність в інших місцях...

Ладно, пора спати, дякую за приємне пілкування мій гетеро...🤐 друг.

Раптом ьуде брак тем для дописів, з радістю б почитав про етимологію прекрасного українського слова "відьма"

Те, що "Ведьма" від "ведать" я в курсі, а от укр варіант походження було б дійсно цікаво дізнатись...

 2 months ago 

Ладно, пора спати, дякую за приємне пілкування мій гетеро...🤐 друг.

Гетеро «навіть не уявляю що за …) звучить якось не дуже ….
Допис писати не буду з мене хватить Локі.
Всі твої ідеї з дописами потім приходять до мене під ранок.
І інколи лякають мене.
Я завʼязую з лиходіями. Але етимологію зараз гляну якщо є поділюся.

  • немає.
    Але буква
    В - здатність відтворювати зображення
    І - власне Я. Однина ( в буквиці - істок)
    Д - дається
    Ь - завершення кінець
    М - маю
    А - енергія життя здатність відчувати.
 2 months ago 

Гетеро «навіть не уявляю що за …)

Я подумав, що залишати ще одну букву х в кінці, вже буде надто відвертим натяком, тому обійшовся гетеро...

Ну, так собі інтерпретація... Може я колись щось подібне знаййду тоді поділюсь...

 2 months ago (edited)

Все що змогла витягнути з слова відьма.
Теж не дуже сподобалась ця книжка з якої я це взяла. Замовляла в інтернеті, прогадала. Але може я ще не доросла до неї , не знаю …
Принаймі раз cкористалася нею для коментаря. Вже не так обідно 😂

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 60778.23
ETH 2434.76
USDT 1.00
SBD 2.55