You are viewing a single comment's thread from:

RE: • Про кіно: Новинки 2024 🎥

in Ukraine on Steemyesterday

Joker: Folie à Deux
Французька назва.
Принаймні так звучить.
Жанр : мюзікл…
???
В ролях леді Гага…
Я сплю чі знаходжуся в реальності ?

Sort:  
 yesterday 

Так, це французька. Частково це дійсно мюзикл. Хоакін, Ґаґа. Все вірно)

Я сплю чі знаходжуся в реальності ?

Звісно в реальності ;)

 yesterday 

Не бачила хіба?)

 yesterday 

Я лише одного джокера бачила. Там де Марго Робі грає і Джаред Лето.
Тому мені трохи дивно…))
Трейлер подивилася)

 yesterday 

Я лише одного джокера бачила. Там де Марго Робі грає і Джаред Лето.

То зовсім інша історія) Подивись першу частину, якщо звісно Джокер подобається)

 yesterday 

Я чутлива людина з тонкою душевною організацією. І зараз після монстриків, маю переглядати якісь стрічки про метеликів, квіточки, сонечко, пташенят та білі хмаринки )))
Щоб не перегружена свій ментал поганцями.

 18 hours ago 

Сподіваюсь рівновагу вже відновлено?)

 18 hours ago 

Ні ))!
Ми ж все ще «Прометея» обговорюємо в коментарях.
Ще не пройшов його зірковий час. Після якого будемо відновлювати баланс та рівновагу.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 67364.55
ETH 3256.67
USDT 1.00
SBD 2.64