You are viewing a single comment's thread from:

RE: • Топ-фільм 📺

in Ukraine on Steem2 months ago

Але все ж це дуже небезпечна справа, є ризик натикнутися на недобрих людей з числа хуліганів/придурків/ґвалтівників і тому подібне. Носи хоч якийсь захист при собі 😏

Не зустрічалися мені такі. Може в мене ангел охоронець хороший за плечами. 🙃
Чі у тих хуліганів 🙃

Sort:  
 2 months ago 

Не зустрічалися мені такі. Може в мене ангел охоронець хороший за плечами. 🙃
Чі у тих хуліганів 🙃

Можливо 😀

Привіт, Наташ)

 2 months ago (edited)

Привіт.
🙋‍♀️
Виходить щось типу -
По лестнице вверх я однажды шагал
И вдруг, кого не было там, повстречал,
Назавтра опять не пришлось нам встречаться.
Когда ж перестанет он мне не являться?

 2 months ago 

Гарні вірші ;)

 2 months ago 

З книжки «ловець снів» Кінга.
Але автор у цих слів інший.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 61875.77
ETH 2403.11
USDT 1.00
SBD 2.64