Sort:  
 2 months ago 

на той конкретний момент - так, зараз ще є що переглянути.

 2 months ago 

ХА-ХА-ХА ( зловіщий сміх) і зараз ще буде !!!!

 2 months ago 

Це прекрасно!!!
Чекаю з нетерпінням.
На вихідних точно маю встигнути все перечитати, за сьогодні складно сказати...

 2 months ago (edited)

Тому залишу ще один коментар. Щоб було на один більше. Ти вчора був третім в трійці лідерів по всьому сайту, зараз дуже впав у рейтингу. І це засмучує

 2 months ago 

Ух ти, як ти віддслідковуєш?
ПОділись ресурсом де це можна передивитись. В мене зараз напружений відрізов реального життя, тому всі коментарі і час тут- це відірванийй час у свого сну і рідних, які хочуть проводити спільно час.

Це не виправдання, це приклад того, що я почав акцентувати увагу на більш важливі речі.. та це не списує мене з рахунків. Стосовно активності, на цьому тижні я запалю 🔥🔥🔥

 2 months ago 

https://s7ventech.com/steem/

В спільності українській є посилання. На цей ресурс.
Ти був на першому місці.

IMG_4883.jpeg

Зараз же, ти десь набагато набагато нижче. Пʼятниця. Всі активувалися…
Мені то всерівно чим ти займаєшся. Але не хочеться, перегнати тебе на цьому тижні…
Мені буде не зручно.
Тому я надіюсь ти все виправиш.
Але все ж вибір за тобою. І звісно сімʼя завжди має бути на першому місці. Але я все ж ….

 2 months ago 

Я цілий день прожив оффлаййн, приййшов, сів і думаю ну тут мінімум 50 поїнтів треба буде до діо наздоганяти, і що я бачу в підсумку?

image.png

дякую за ресурсс🙏

Де конкуренція??? Ти що, все добре?

 2 months ago 

У мене все добре.
Після твого вчорашнього повідомлення я зрозуміла, що наступати тобі на пʼяти куди приємніше ніж стояти до тебе спиною..тому сказала своїм коням, дуже не розганяти колісницю.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 61823.88
ETH 2390.97
USDT 1.00
SBD 2.57