You are viewing a single comment's thread from:

RE: "А у вас є?" - для конкурсу "Мої фотоспогади" №26

in Ukraine on Steem2 months ago

Старший брат є. І були вдома машинки. І спочатку я ними гралася. А потім вже трішки підросла і ляльками почала.
В мене мала так само гралася машинками спершу.

Sort:  
 2 months ago 

УРААААААААА
я молодець, красунчик і умнічка...
Останій твій коментар отримав відповідь. Принаймні нові ще не висвічуються...

Кх-кх, а тепе по суті, а то я на радощах не втримався від самопохвали. - Яка в тебе улюблена іграшка була чи є?

 2 months ago 

Я не граюся більше.
😅😂😅
А в тебе ? ))

 2 months ago 

А чому не граєшся?

В мене м'яч. без різниці який.

 2 months ago 

З малою граюся. Але ж то не рахується ? Чі рахується ?

 2 months ago 

Тут складно сказати... Ти вважаєш малу іграшкою?
Думаю ні...
Що іграшок взагалі ніяких не має? Ну, вв сенсі ніяких-ніяких?

 2 months ago 

Мала - Богиня. Я граюсь з нею її іграшками, а не нею.
Я не знаю що ти маєш на увазі.

 2 months ago 

Ти хотів сказати що відповів на всі коментарі ?

 2 months ago 

на той конкретний момент - так, зараз ще є що переглянути.

 2 months ago 

ХА-ХА-ХА ( зловіщий сміх) і зараз ще буде !!!!

 2 months ago 

Це прекрасно!!!
Чекаю з нетерпінням.
На вихідних точно маю встигнути все перечитати, за сьогодні складно сказати...

 2 months ago (edited)

Тому залишу ще один коментар. Щоб було на один більше. Ти вчора був третім в трійці лідерів по всьому сайту, зараз дуже впав у рейтингу. І це засмучує

 2 months ago 

Ух ти, як ти віддслідковуєш?
ПОділись ресурсом де це можна передивитись. В мене зараз напружений відрізов реального життя, тому всі коментарі і час тут- це відірванийй час у свого сну і рідних, які хочуть проводити спільно час.

Це не виправдання, це приклад того, що я почав акцентувати увагу на більш важливі речі.. та це не списує мене з рахунків. Стосовно активності, на цьому тижні я запалю 🔥🔥🔥

 2 months ago 

https://s7ventech.com/steem/

В спільності українській є посилання. На цей ресурс.
Ти був на першому місці.

IMG_4883.jpeg

Зараз же, ти десь набагато набагато нижче. Пʼятниця. Всі активувалися…
Мені то всерівно чим ти займаєшся. Але не хочеться, перегнати тебе на цьому тижні…
Мені буде не зручно.
Тому я надіюсь ти все виправиш.
Але все ж вибір за тобою. І звісно сімʼя завжди має бути на першому місці. Але я все ж ….

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 61547.52
ETH 2377.14
USDT 1.00
SBD 2.58