You are viewing a single comment's thread from:

RE: • Топ-фільм 📺

in Ukraine on Steemlast month

Зелена миля - дорога до електричного стільця.
Дуже хороший фільм.
Один з кращих, з тих що відзнято по Кінгу ( якщо не рахувати 1408).
Як же мені було жаль Джона Коффі…
Це була просто трагедія для мене. 🥲
Дякую Стівен Кінг - що вчиш мене співчуттю 😂

Sort:  
 last month 

Один з кращих, з тих що відзнято по Кінгу ( якщо не рахувати 1408).

Погоджуюсь!) Ці два теж в моєму топі, але багато інших не сильно відстають)

 last month 

В топ 100 значить входить ? Чі менше ?

 last month 

В топ 100 значить входить ? Чі менше ?

В топ 50 точно!) А якщо відбирати за жанрами, то мабуть в топ 20

А що в твоєму топі?)

 last month (edited)

Щось типу цього (перші два серіали):
Проблема трьох тіл
Фундація
Гостя
Люсі
«Области тьмы»
Принц Персії
Код да Вінчі

Найулюбленіші жанри про переміщення в часі та мозок. Фантастику теж люблю.
А твій топ ?

 last month 

Гостя
Люсі
«Области тьмы»
Принц Персії
Код да Вінчі

Бачив майже всі, гарна добірка)

Найулюбленіші жанри про переміщення в часі та мозок. Фантастику теж люблю.

Я теж обожнюю фантастику, але не фентезі ;)
Про переміщення у часі та мозок для мене першими йдуть "Призначення", "Коматозники" та "Ефект Лазаря", інші не пам'ятаю)

А твій топ ?

Важко сказати, це як обирати одне морозиво з поміж сотні інших 😄
Але все ж ...
"Людина що біжить по лезу" (З Фордом)
Франшиза "Чужий"
Дуже багато жахів типу: "Воно", "Сіністер", "Менді", "Порожня людина"
Обожнюю трилери: "Піджак", "Острів проклятих", "8 міліметрів", деякі роботи Тарантіно.
Є ще кілька фільмів зі списку заборонених, але це лютий трешак, навіть назви писати не буду. Не дай боже хтось ще їх опис прочитає 😄

 last month 

Я теж обожнюю фантастику, але не фентезі ;)

Відьмака теж не любиш ?

З усіх вище перечислених я дивилася лише Воно і Острів проклятих …
Ну і звісно Чужий, але то так давно було, здається в дитинстві. Тож то була майже не я.
Всі клітини тіла давно обновилися на нові з того часу, якщо вірити різним жовтим виданням.

«Проблему трьох тіл» бачив? Чі ти не дивишся серіали ?
З останнього що мені попадалося вона просто мій фаворит номер один.

 last month 

Відьмака теж не любиш ?

Чесно кажучи навіть не бачив)

Ну і звісно Чужий, але то так давно було, здається в дитинстві. Тож то була майже не я.
Всі клітини тіла давно обновилися на нові з того часу, якщо вірити різним жовтим виданням.

Людина постійно змінюється, як і її сприйняття, а от щодо оновлення не знаю)

«Проблему трьох тіл» бачив? Чі ти не дивишся серіали ?

Навіть не чув) Я з серіалів любив тільки "Надприродне". Ще зі школи почав його дивитися

 last month 

Ну якщо надумаєш подивитися трейлер.
Не треба буде шукати ;)

Хоча мабуть ти не любиш серіали 😁

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.032
BTC 58495.14
ETH 2461.74
USDT 1.00
SBD 2.36