You are viewing a single comment's thread from:

RE: ✍️ Рука, що створює.

in Ukraine on Steemlast month

Я закриваю очі в таких випадках 😆
По звуку розумію коли все пройшло.
Справді не виношу виду крові, відрубаних частин тіла, кишок і подібного…
Якщо ти про це.

Sort:  
 last month 

Справді не виношу виду крові, відрубаних частин тіла, кишок і подібного…
Якщо ти про це.

Тепер згадую що з цього списку є у фільмі 🤔😅

Загалом, там немає нічого такого аж надто кривавого, окрім однієї сцени з медбоксом, де головна героїня витягає з себе інопланетний плід) От цей момент можна пропустити)

 last month 

Мабуть цей процес я зможу подивитися. 😂 Відкушування голови голуба в одному з твоїх трейлерів якось пережила, очі не встигла закрити ))) тому думаю і з цим справлюсь.

 last month 

Відкушування голови голуба в одному з твоїх трейлерів якось пережила, очі не встигла закрити )))

Хахаха)) Ну там акуратно все було, наче без крові навіть)

Якщо що, я ось про цю сценку (щоб потім "сюрпризів" не було 😅):

 last month 

На вигляд взагалі не було відрази, чі бажання відвернутися. Але акторська гра бомба!!!
Були такі дивні відчуття в тілі цікаві, наче воно співчувало цій жінці. Памʼятаю її з фільму «Сім сестер». Зіграти 7-ох жінок відразу це - високий рівень.
Обовʼязково буду дивитися фільм. Дякую ☺️

 last month 

На вигляд взагалі не було відрази, чі бажання відвернутися. Але акторська гра бомба!!!

Ну це круто! А то були підозри, що я можу отримати у вухо за цей відос))

Памʼятаю її з фільму «Сім сестер». Зіграти 7-ох жінок відразу це - високий рівень.

Нумі Рапас чудова акторка, теж дуже її люблю)

 last month 

Ну це круто! А то були підозри, що я можу отримати у вухо за цей відос))

Це добре, мені подобається коли хтось вважає, що може від мене отримати прочуханки, тоді всі себе коректно ведуть, тому не псуватиму цей образ :)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 59005.68
ETH 2516.43
USDT 1.00
SBD 2.48