You are viewing a single comment's thread from:

RE: ✍️ Рука, що створює.

in Ukraine on Steem4 days ago

Не хотілося б думати, що ми проста біологічна випадковість, але вже як є 😀

Ми не випадковість.
Складно точно ідентифікувати людську природу. Та те, що не випадковість, і навіть щось більше ніж просто біомаса, це точно.

думаєш скільки хвилин чи годин пройде до того моменту коли хтось вб'є іншого за банку консервованого горошку?)

Перший інстинкт - самозбереження, в тому що він працює я не сумніваюсь.
Надіюсь до цього не дійде. :)

Sort:  
 4 days ago 

Ми не випадковість.
Складно точно ідентифікувати людську природу.

Голосую за те, що ми проєкт прибульців! )))

Перший інстинкт - самозбереження, в тому що він працює я не сумніваюсь.
Надіюсь до цього не дійде. :)

Я також на це сподіваюсь ;)

 4 days ago 

Голосую за те, що ми проєкт прибульців! )))

Теж так думала, а Ноев Ковчег з Біблії - вважала генетичною лабараторією 😂
У всіх міфах Боги прилетіли з неба, та навчили місцевих обробляти землю, в словʼянській міфології також.
Тож я була впевнена, що інопланетяшки схрестили свій вид з тваринами, щоб ми прижилися 😂🤣🤣
А потім прилетіли і навчили нас вирощувати с.г культури, щоб ми не померли з голоду.
😂

Але зараз маю іншу думку. ті народи вміли користуватися своєю підсвідомістю, і це могли бути якісь їхні внутрішні бачення …

 4 days ago 

Тож я була впевнена, що інопланетяшки схрестили свій вид з тваринами, щоб ми прижилися 😂🤣🤣

Мабуть, ми ніколи не дізнаємося звідки походимо (якщо звісно не брати до уваги теорію Дарвіна 😅).

Ця тема завжди мене захоплювала! Да і все інше, на що немає відповідей)

До речі, якщо теж цікавить питання виникнення людства, рекомендую глянути фільм "Прометей" (2012). Дуже його люблю!)

 4 days ago 

Це він ?

image.jpeg

Звісно цікавить.
Дякую за рекомендацію.
Прометей цікавить навіть більше ніж особливо :)
А якщо там ще про виникнення людства, то в мене передчуття , що там не фільм, а скарб.
Обовʼязково подивлюся, коли спаде температура повітря)

 4 days ago 

Так, я саме про цей фільм!) Він один з моїх найулюбленіших! Думаю тобі теж сподобається, але маю попередити... деякі сцени у ньому доволі неприємні 😅

 4 days ago 

Я закриваю очі в таких випадках 😆
По звуку розумію коли все пройшло.
Справді не виношу виду крові, відрубаних частин тіла, кишок і подібного…
Якщо ти про це.

 4 days ago 

Справді не виношу виду крові, відрубаних частин тіла, кишок і подібного…
Якщо ти про це.

Тепер згадую що з цього списку є у фільмі 🤔😅

Загалом, там немає нічого такого аж надто кривавого, окрім однієї сцени з медбоксом, де головна героїня витягає з себе інопланетний плід) От цей момент можна пропустити)

 4 days ago 

Мабуть цей процес я зможу подивитися. 😂 Відкушування голови голуба в одному з твоїх трейлерів якось пережила, очі не встигла закрити ))) тому думаю і з цим справлюсь.

 4 days ago 

Мабуть, ми ніколи не дізнаємося звідки походимо (якщо звісно не брати до уваги теорію Дарвіна 😅).

А якже колективна свідомість і памʼять роду ? Регресії у минулі життя і в переводи між реінкарнаціями? В таке не віриш ?

 4 days ago 

От сама концепція реінкарнації мені дуже подобається, хоч я і не дуже в це вірю)

 4 days ago 

Я от не можу уявити, що мене колись не було.
А якщо я навіть уявити цього не можу ( мені навіть не приходе в голову, що ще я не могла б уявити) значить не може такого бути !
Тому ….
🥁
Ми міжгалактичні мандрівники :)
🥁

 4 days ago 

Хаха)) Може і так 😀

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 67364.55
ETH 3256.67
USDT 1.00
SBD 2.64