You are viewing a single comment's thread from:

RE: Визнач своїх предків?

in Ukraine on Steemlast month

Трохи ще погралася.
Хотіла змію розпʼяту на хресті і поруч рибу, що стрибає по суходолу на хвості, за краплиною що падає з неба.
Тепер маю ось такі кадри -
IMG_4643.png

На цьому чомусь риба трансформувалась в людину.
Ну це таке.

IMG_4642.png

Sort:  
 last month 

Прикольно 😀 Спробуй ще з фотореалізмом.
ШІ іноді не дуже слухняні, але з цим можна боротися. Багато з них, до прикладу, дуже хтиві. Пишеш безневинний запит типу "Богиня лісу" а тобі видає напівоголену дівчину з великими формами поміж дерев, і це дуже часте явище 😅

 last month 

От збочинці)))
Нічого собі=)))
Не очікувано)))
😅
Хоча Богиня Лісу, справді, має мати великі форми, щоб, якщо що, нагодувати грудним молоком голодних новонароджених звіряток, яких сильніші братики й сестрички відігнали від материнських молочних залоз ...))))
😅

 last month 

Хахаха

Хоча Богиня Лісу, справді, має мати великі форми, щоб, якщо що, нагодувати грудним молоком голодних новонароджених звіряток,

Ти в ШІ зовсім недавно, а вже розумієш їх краще за мене 😀

Пам'ятаю мем про хлопця який намагався відновити стару фотку свого діда (покращити якість). ШІ дійсно зробив гарну, чітку фотку хлопця у формі, але є нюансик... хлопець отримав п'ятий розмір грудей 😆

Іноді ШІ малюють їх кому завгодно і за будь-яким запитом, де є присутність людини))

 last month 

Я люблю жартувати, зрозуміла, що це не поодинокий випадок 😅 та все ж спробувала оправдати цю хтиву программу …

 last month 

Я теж дуже люблю жартувати, і мабуть ШІ якраз бере з людей приклад, але трохи на свій манер 😀

 last month 

Він аналізує і зображає те чого прагнуть люди)))
😅

 last month 

Він аналізує і зображає те чого прагнуть люди)))

Мабуть, ти права 😄

 last month 

Фотореалізм це типу ось так ?

IMG_4697.png

( не очікувала такої підстави від Ші)

IMG_4692.png

 last month 

Так, це фотореал) Дуже непогано для початку! 😏 Ти молодець! Спробуй ще змінити формат картинки на більший (2:3 або 9:16)

не очікувала такої підстави від Ші

Ну от і ти спіймала свого першого хтивого ШІ 😀 Добре хоч в одязі, а то буває і інакше 😆

 last month 

В мене вже закінчилися спроби. 😅
Якось пізніше випробую :)

 last month 

От і добре, дай очам перепочити)

 last month 

У мене лишилися деякі забраковані арти, де я також намагався створити богинь, русалок та інших персонажів, а натомість отримував еротичний контент, типу цього 😅:

img-YfdrYSdhDgZ7YBZhWNM3Q.jpeg

33eee6fb-3f3d-41ad-9e1d-42fdf5460889.png

PSX_20231018_191502.png

Default_Underwater_full_body_witch_with_black_long_hair_and_gl_2_01929e28-960c-4104-9d4d-7ffb0ef883d6_1.jpg

 last month (edited)

Перша леді супер. Така реалістична, я б таку красуню не забраковувала. 😅
Обличчя дуже круто вийшло.
Це той варіант коли відразу дивишся на нього, тому, що воно справді гарне.
А вже потім помічаєш, що тобе все дитинство обманювали і русалки не надягають на (.)(.) ракушки ….

А на другому зображенні гарне вбрання, я думаю як раз для роботи в тому квітнику що по заду підходить )))

 last month 

Перша леді супер. Така реалістична, я б таку красуню не забраковувала. 😅

Згоден, гарна, але все ж такого роду контент я намагаюсь не постити 😁

А вже потім помічаєш, що тобе все дитинство обманювали і русалки не налягають на (.)(.) ракушки ….

😄😄 Ну це дивлячись для якої саме аудиторії створена русалка)

А на другому зображенні гарне вбрання, я думаю як раз для роботи в тому квітнику що по заду підходить )))

Так, у такому і квіти підрізати і огірки пропрлити в самий раз буде 😆

 last month 

Згоден, гарна, але все ж такого роду контент я намагаюсь не постити 😁

Можна було в іншому редакторі додати квіточки
🌸 🌸
Або щось креативніше, наприклад голови коней 🐴🐴

😄😄 Ну це дивлячись для якої саме аудиторії створена русалка)

Я в дитинстві любила Аріель.

IMG_4710.jpeg

 last month 

Або щось креативніше, наприклад голови коней 🐴🐴

Нічогенька така кентавриня вийшла б 😆
Привіт ;)

 last month 

🙋‍♀️ привіт.

Ось тут також не погана )))

image.jpeg

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.16
JST 0.033
BTC 64010.98
ETH 2791.72
USDT 1.00
SBD 2.65