You are viewing a single comment's thread from:

RE: Скромне святкування золотого весілля

in Ukraine on Steem2 months ago

Звісно в тренді. Вони смачні і корисні для організму. І сезон на них швидко минає. Треба насолоджуватися цими пузатиками.

Sort:  
 2 months ago 

100%
За часів кли яктивно вивчав а практикував йогу, в мене була улюблена "чистка", що підходила мені по моєму темпераменті ті стану здоров'я - кавунова.

Суть досить проста, якщо не має протипоказів тиждень їсти тільки кавун і чорний хліб... Дуже цікаві відчуття від такої практики

 2 months ago 

Твій опис визиває в мене одну асоціацію.
БРОЖЕНІЄ

 2 months ago 

Даремно ти так, насправді, це сама смачна і дуже проста чистка, яку пройти куди простіше ніж захід на голод в 1-3-7 діб. З голодом в мене справи складались не так славно як із чистками

 2 months ago 

Я нічого поганого не написала.
Я вже не експериментую з харчуванням.
Коли я голодна, я така злюща.
Коли Дуняші не було можна було бути злою, зараз же я маю випромінювати любов 🧡

 2 months ago 

Гарно сказано, дійсно дуже важливо випромінювати любов, хто як не ми маєм вчити наших чад як це "випромінювати любов".
А я ще трохи експерементую з харчуванням...

 2 months ago 

От чому ти такий злюка останнім часом.
Внутрішній дракон голодний, а ти його хлібчиком та кавуном годуєш 😅
Єх…😂😂😂

 2 months ago 

Внутрішній дракон голодний

Можливо, тільки не в буквальному сенсі. Що-що а з поїсти в мене зараз діаметрально протилежна ситуація. Проблема в тому, як би це все встигнути виїсти...

 2 months ago 

Можливо, тільки не в буквальному сенсі.
Ось тут зацікавив…

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 60778.23
ETH 2434.76
USDT 1.00
SBD 2.55