You are viewing a single comment's thread from:

RE: CITYSCAPE PHOTOGRAPHY/ART

in Ukraine on Steem27 days ago

Київ дуже красиве місто 😍
Чекаю часу коли, можна буде вільно, погостювати у вашому місті та насолодитися позитивними змінами, за ті роки які я не була в ньому…

Sort:  
 27 days ago 

Не дивлячись на ту несправедливість, що сьогодні відбувається в нашій Державі, місто Київ зажди привітне !!! Переконався в цьому особисто !

 27 days ago 

Я не сумніваюся :) була два роки тому в справах, з моєї попередньої поїздки, все так змінилося…але ситуація в країні, якось втримує в більш безпечному місці ніж столиця. Але ж так хочеться приїхати в Київ.

 27 days ago 

Відповім, як самі місцеві зазначають. "Х**, а не Київ за три дні. Саме безпечне місто на сьогодні в Україні" ))) інколи ще добавляють ще не погано у "Львівському котлі"
Це все не політика.
Часу дуже мало, тому потрібно жити !!!!

 27 days ago 

Ну я за 200 км живу - вважаю своє найбезпечнішим, і це норма. Те саме - що всі дівчата думають , що в їх місті найкрасивіші дівчата 😂
В любому випадку. Я так розумію, Ви проживаєте в Києві, і мені просто хотілося сказати, що Київ класне і красиве місто )

 25 days ago 

Ви повністю праві !!!!
Мала Батьківщина завжди сама гарна та найбезпечніша!!!!!
Так живу в Києві, проте родом не звідсіль )))!!!
Але місто Київ дійсно дуже гарне та колоритне !

 25 days ago 

Якщо тобі буде зручно, то давай на ти ?

 25 days ago 

Звісно.
З радістю та взаємно!
Працюю в юридичній сфері, тому вже випрацював звичку до всіх "ВИ"

Вдалого дня!

 25 days ago 

Дякую. Тобі також! ☺️

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 58004.44
ETH 2579.54
USDT 1.00
SBD 2.40