You are viewing a single comment's thread from:

RE: Question AI Contest (Конкурс питань) Result #26 and Start #27

in Ukraine on Steemlast month (edited)

Скажи що робити якщо після перегляду серіалу «Світ дикого заходу» мені здається що я біоробот ?

Якщо після перегляду серіалу «Світ дикого заходу» у вас виникають думки про те, що ви біоробот, ось кілька кроків, які можуть допомогти:

  1. Розмовляйте з кимось: Поділіться своїми переживаннями з друзями чи рідними, вони можуть допомогти вам повернутися до реальності.
  2. Займіться медитацією або релаксацією: Це може допомогти заспокоїти розум.
  3. Проведіть час на природі: Прогулянки можуть допомогти відволіктися.
  4. Професійна допомога: Якщо ці думки не зникають, зверніться до психолога або психотерапевта.

Це може бути тимчасовою реакцією на інтенсивний сюжет серіалу, але важливо слідкувати за своїм психічним здоров'ям.

Sort:  
 last month 

Джекпот. Готовий допомгти з 1 та 4 ми пунктами рекомендацій АІ.

Абсолютно згодний з АІ

Це може бути тимчасовою реакцією, але важливо слідкувати за своїм психічним здоров'ям.

image.png

 last month 

😂😂🤣

Я знала що тобі сподобається питання.

Я можу тобі довести, що в якійсь мірі це так і є 😂😂🤣🤣

 last month 

Я можу тобі довести, що в якійсь мірі це так і є 😂😂🤣🤣

Я за язик не тягнув. Чекаю доведення, точніше теорії, яка б пояснювала твою точку зору

 last month 

Як спаде температура повітря 🌬️ подумаю що мені робити з моїм язиком, і як тепер викручуватися. 😁

 29 days ago 

Як спаде температура повітря 🌬️ подумаю що мені робити з моїм язиком, і як тепер викручуватися. 😁

🤣🤣🤣. Хоча... я не впевнений.... що спека спаде. В тому, що ти викрутишься не має й сумніву

 29 days ago 

Тоді мабуть побережжі енергію.
Вік вже не той щоб крутитися :((((

 29 days ago 

Знову ти зі своїм віком... Ти всього 1-2 дні прожила з того моменту як тобі було пофіг на вік. Чим не термін...

Зав'язуй. Тут і так кепсько, від того що 24 години ніби в сауні, так ти ще й за вік згадала. В порінянні з віком нашої сонячної системи, твій - то так міліпізд... краплина в морі

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 61110.07
ETH 2731.78
USDT 1.00
SBD 2.45