You are viewing a single comment's thread from:

RE: TikTok розчарування

in Ukraine on Steem2 days ago

😅😅😅
Я вам пане майже дякую в своєму дописі написала, а ви перепрошуєте, не вганяйте мене в червону фарбу.
Я ж попіаритися, вчора на вашому імені хотіла, тому там про вас писала.
Єх.
Мене на тік тоці заблокували тому , що моє потомство , комусь щось, написало некультурно.
Думаю нецензурне навіть. 😂😂😂
але не змогла подивитись які слова були причиною.
Тому що без права відновлення видалили аккаунт. 😅

Sort:  
 2 days ago 

Нічого собі.. Я навіть звернення "пане" заслужив. Це щось...

Стосовно тік-тока візьму до уваги, треба бути обережним 😅 Бо часом виникає бажання когось як послати так послати...

 2 days ago 

Я тебе часто так величаю)))
То ти не звертав уваги.
А, не можна посилати, депортують)))

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 58679.35
ETH 3155.04
USDT 1.00
SBD 2.44