You are viewing a single comment's thread from:

RE: The Diary Game: "10.07.24 - час мужиків"

in Ukraine on Steem28 days ago

Покемона купували в Аніме магазині ?
Не чула про такого, я памʼятаю лише Пікачу 😅

Дякую всім хто дочитує до кінця та пиши коментарі. Ваша взаємодія зі мною допомагає підтримувати мою дисципліну і кожного дня робити маленькі кроки в бажаному напрямку до своїх мрій…

Ох яка ложка меду)))
З задоволенням зʼїм її. ))))

Sort:  
 27 days ago 

Покемона купували в Аніме магазині ?

Так, Цумуджі.

Ось Псідак у всій красі

Тут можна посміятись від душі. На мою думку самий смішний покімон із усіх

https://www.youtube.com/watch?time_continue=189&v=hOkaH7diCAM&embeds_referring_euri=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fsearch%3Fsca_esv%3Dd5f0ac5cf98c6d9c%26sxsrf%3DADLYWIKaF7hAnqoFyJr8t7BLR8zX2GjXJw%3A1720720406713%26q%3D%25D0%25BF%25D1%2581%25D1%25&source_ve_path=MjM4NTE

Ох яка ложка меду)))

Смачного

 24 days ago 

Цумуджі - це що за нецензурна лексика?
Психічна качка - тепер все ясно 😅
Пси 🦆- 😆
Це ж треба було таку назву придумати. 😁
Цікаве відео.
Поки він жовтий - він видається дуже милим створіннячком.

 23 days ago 

Цумуджі - це що за нецензурна лексика?

Дужемилий магазинчик, біля роледрому. Там мега круті футболки періодично з'являються...

Рекомендую, для любителів аніме це справжній рай - https://www.instagram.com/tsumugi.ua/

 23 days ago 

Я була там, у мене Буся теж любить аніме, як і її батько. Тому мене періодично туди затягують. Тільки я назви не знала.

 23 days ago 

Дуже класнге місце. Думаю найкраще в Черкасах по даній тематиці. Як ти втримуєшся, щоб в такому оточені не підсісти на "7 смертних гріхі" (аніме яке на 1000% треба глянути) ?

Ти ж знаєш чому аніме називається саме аніме?

 23 days ago 

Від слова тварина? 😂😂😂
Легко.
Хоча я в дитинстві дивилася аніме Кенді-Кенді. 🤣

 22 days ago 

Від слова тварина? 😂😂😂

🤦‍♂️ Думаю це жарт. Та питанням, я хотів запитати інше а запитав очевидне...

Аніме, на мою думку, краще усіх відомих жанрів кінематографу передає емоції. То ж для людей, яким цікаві емоції інших - аніме предметний підручник по їх вивченю...

 22 days ago 

От мені те саме втирали, я хвилину подивилася як з якогось персонажа тік піт і він орав при цьому. І сказала - я не буду стільки часу витрачати на те, щоб подивитися як хтось кричить....
...

 22 days ago 

анімал - тварина - аніме - тваринко ??
там завжди є тварини....
я не жартувала ****червоне обличчя****

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.12
JST 0.026
BTC 56905.21
ETH 2508.41
USDT 1.00
SBD 2.36