You are viewing a single comment's thread from:

RE: Question AI Contest (Конкурс питань) Result #25 and Start #26

in Ukraine on Steem3 months ago

Я знаю що кукурудза символізує золото. Якщо я буду постійно вживати кукурудзу то я отримаю алхімічне золото ?

У багатьох культурах кукурудза може мати символічне значення, пов'язане з різними аспектами життя, але алхімічне золото в буквальному розумінні воно не надасть. Алхімічне золото — це складний символ, що відображає духовні та філософські аспекти, а не речовину. Таким чином, навіть якщо ви вживатимете багато кукурудзи, це не призведе до отримання алхімічного золота у власному тілі чи душі.

Sort:  
 3 months ago 

Якщо я буду постійно вживати кукурудзу то я отримаю алхімічне золото ?

За золото не впевнений та специфічний запах навколо себе - 100%

Алхімічне золото — це складний символ, що відображає духовні та філософські аспекти, а не речовину. - от навіть АІ розуміє, що не все золото що метал

 3 months ago 

навіть АІ розуміє, що не все золото що метал

І за це йому респект.
Та я б написала : якщо вам постійно хочеться кукурудзи це може вказувати на те, що вам не вистачає цього елемента, або що у вас є потреба у алхімічному золоті. 🤣🤣🤣🤣

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 62601.60
ETH 2452.46
USDT 1.00
SBD 2.64