You are viewing a single comment's thread from:

RE: Поза, що може тільки снитись - для конкурсу "Мої фотоспогади" №23

in Ukraine on Steem2 months ago

Я за, коли діти дивляться мультики. Той же синій трактор, допомагає вчити тварин і звуки які вони говорять, не в нудній формі.

Та й Фіксики також. Колись я так дивувалася , що бджоли спілкуються один з одним і передають математично, в вигляді «танцю», скільки км, до води з цукром ( такий був експеримент) , а мала каже : «Я це знаю, це було у Фіксиках.»

Sort:  
 2 months ago 

І я таке помітив. Важко сказати, чи то через гаджети і велику кількість розвиваючих відео в дитинстві чи ще щось (гени 😅) та син дивує своїм інтелектом на свій вік...

 2 months ago 

Це ж круто.
Думай що гени ;)

 2 months ago 

😅 Якщо чесно я так і думаю, та треба усі варіанти враховувати.

Що - що, а собі заслуги приписувати я мастак 🤣🤣🤣

 2 months ago 

Що - що, а собі заслуги приписувати я мастак 🤣🤣🤣

А мені треба цьому вчитися.

 2 months ago 

А мені треба цьому вчитися.

Та да, а то я вчу-вчу а в тебе одні лебіді. Та в 2 є куртий плюс, воли прекрасно виправляються на 12 ть 😅

 2 months ago 

Число 12 не дуже, але його можна виправити на 3 😂😂😂😂😂👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

 2 months ago 

воли прекрасно виправляються на 12 ть 😅

От я Теж думаю чого скрізь в Торосагі оці роги волу.

Дякую за наводку шукатиму відповідь між рогами зодіакального тільця

image.jpeg

 2 months ago 

Требаа бути уважнішим, коли щось пишу... А то коли льється букви самі скакають...

 2 months ago 

:)
Хай льється.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 61586.28
ETH 2569.21
USDT 1.00
SBD 2.55