You are viewing a single comment's thread from:

RE: Question AI Contest (Конкурс питань) Result #24 and Start #25

in Ukraine on Steem2 months ago
  • Яка етимологія у слова піраміда.

Слово "піраміда" має цікаву етимологію, яка простежується до давньогрецької мови:

Грецьке походження

  • Πυραμίς (pyramís): Грецьке слово "πυραμίς" (в множині "πυραμίδες", pyramídes) використовувалось для позначення пірамід у Єгипті.
  • Етимологія: Грецьке "πυραμίς" походить від слова "πῦρ" (pŷr), що означає "вогонь". Вважається, що це слово може стосуватись пірамідальної форми вогнища або вогняного полум'я.

Єгипетське походження

  • Можливий зв'язок: Існує також версія, що слово "піраміда" може походити від давньоєгипетського слова "мер" або "пери-нефер", що означає "висока будівля" або "високе місце". Однак, ця гіпотеза менш поширена.

Латинське посередництво

  • Latin: pyramis: Грецьке слово "πυραμίς" було запозичене латинською мовою як "pyramis", і звідти перейшло в інші європейські мови, включаючи англійську та українську.

Сучасне використання

  • Українська мова: В українській мові слово "піраміда" прийшло через латинське і грецьке посередництво, і його використовують для позначення геометричної фігури та архітектурних споруд, таких як єгипетські піраміди.

Отже, слово "піраміда" має грецьке походження з можливим відсиланням до форми полум'я або вогнища, і через латинське посередництво прийшло до сучасних мов.

Sort:  
 2 months ago 

Цікаве питання і знову АІ підкачав. З цікавото, тільки символічна сходість з вогнем (багаттям для вогню, з вершини якого вилітають клуби полум'я (продукту виділення колосальної термічної енергії))

 2 months ago 

Трикутник вершиною до гори символ вогню, так мені теж не сподобалась як він працював в неділю. Якийсь неуважний був. Мабуть втомився під кінець тижня :D
Або запамʼятав як я його на минулому тижні тупим назвала, і це його помста.

 2 months ago 

Або запамʼятав як я його на минулому тижні тупим назвала, і це його помста.

Як можна обізвати програму, яка по суті є "дзеркалом"? 🤣🤣🤣

Пробач, якщо образив. Не зміг втриматись, щоб не потягнути прикола (звідки в мене вже цей сленг?)...

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 63310.58
ETH 2680.23
USDT 1.00
SBD 2.58