You are viewing a single comment's thread from:

RE: Favorite book quotes competition 📖 Конкурс улюблених книжкових цитат ||| #21

in Ukraine on Steem25 days ago

У Християн теж мана небесна була))
І ще вогняні язики пламені над головами теж могли передавати щось схоже ( був такий сюжет хоч думаю він маловідомий) і оті круги над головами святих означали це.
Дякую за участь у конкурсі, я так переживала, за те, що ніхто крім мене не приймає в ньому участь...
Тому, що на мою думку він дуже цікавий.

Sort:  
 24 days ago 

Дякую за участь у конкурсі, я так переживала, за те, що ніхто крім мене не приймає в ньому участь...
Тому, що на мою думку він дуже цікавий.

Згодгний. Конкурс - бомба!!! Я з радістю в ньому приймаю участь кожного разу як з'являється хоча б трохи вільного часу.

 24 days ago 

Це цитати.
Я впевнена, що в такого хомʼячка 🐹 як ти, вони вже, прямо в книжках, підкреслені 😅

 24 days ago 

Я не 🐹

Порівняння дуже веселе. Я прямо шокований. Ким ким а 🐹🐹🐹 мене ще ніколи не називали...

Це прям таки провокація та наклеп 🤣🤣🤣

 24 days ago 

Я бачила як ти хомʼячиш цитати, прямо в книжках виділяєш і в тебе вони всі підкреслені.
Так роблять хомʼяки))

 24 days ago 

Ти в книгах не підкреслюєш?

 24 days ago 

В тебе надивилася, тому книга «Код символів» просто чорна від олівця. Робила таке вперше.
Коли пишеш блоги - це зручно.

 24 days ago (edited)

Сподіваюсь книга мене пробачить, що я спровокував тебе до такого кощунства...

Я підкреслюю не скільки з метою потім шукати скільки з метою додатково асоціації, щоб краще запам'ятати

 24 days ago 

Я ж кажу що ти хомʼяк. Є книжковий червʼяк, а ти книжковий хомʼяк.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 57810.45
ETH 3116.57
USDT 1.00
SBD 2.43