Розмови та рибки.

in Ukraine on Steem13 days ago (edited)

Всім привіт.
Добре, що я дізналася , що зараз на небі ретроградний Меркурій, і можна полінитися з написанням дописів, тому, що астрологія говорить, що все що, дізнаєшся в ретро Меркурій забувається.

( дякую тобі Меркурій 🫶, в мене є виправдання 🫶)

Тож давайте просто поговоримо.
І може згадаємо, щось про що забули, щоб зробити це знову :)

Я от забула поділитися рибками.
Пробувала в ШІ згенерувати рибку яка стоятиме на хвостику, на суходолі (це для мене було важливо) і намагатиметься зловити краплинку води, підстрибуючи за нею.
Таким чином я хотіла зобразити еволюційний процес виходу життя з моря на суходіл.

Але штучний інтелект не хотів відтворювати мої бажання і робив абсолютно не те, що мені потрібно.

А зробив ось такі картинки :

image.jpeg

https://tengr.ai/en/auth/login?redirect=/en/easy/neat-legal-rats-visit-quickly

Ось тут він відчув, що я хочу від нього якусь трансмутацію…
Але не дотягнув, а в мене була ідея, відтворити через ШІ , історію, про те, як першими на берег потрапили змії, які можуть безконтактно запліднюватися, а потім завдяки цьому, мутували риби, і вийшов новий вид придатний для життя на суходолі, правда цю ідею я так і не втілила….
Застряла на рибці, що ніяк не хотіла стрибати по суходолу 😂

image.jpeg

https://tengr.ai/en/auth/login?redirect=/en/easy/neat-legal-rats-visit-quickly

image.jpeg

https://tengr.ai/en/auth/login?redirect=/en/easy/neat-legal-rats-visit-quickly

image.jpeg

https://tengr.ai/en/auth/login?redirect=/en/easy/neat-legal-rats-visit-quickly

Для мене кожен кадр з вищедоданих дуже красивий.
І взагалі мені дуже подобаються персонажі з Мультфільма «В пошуках Немо».
Тому я була дуже задоволена тим, що вони були згенеровані на мій запит )))

І тому ділюся цими роботами, хоч і хотілося мені трішки іншого.

image.jpeg

Найбільше мені сподобалася Дорі :)
Як я вже писала, я люблю цей персонаж 💓
Люблю коли хтось дурніший ніж я… 💓😝
А вам хто сподобався ?

Sort:  
 13 days ago 

Цікаво, що в АІ так і не вийшло втілити твій опис в якесь зображення. Напевно, для нього процес еволюції залишається справньою загадкою яку він може тільки описати...

 13 days ago 

Ну я ж хотіла все розбити на частини. Почати з найлегшого на мою думку. Рибки. Але він не з контактував. Ще не на тому еволюційному рівні. Або я погані запити залишаю.

 13 days ago 

Ні, то АІ так тупить, коли його просиш створити щось таке, що треба "уявити". Він гарно копіює (створює по образу і чіткому опису, а от уявити рибку без води йому вже складно

 13 days ago 

Ух які рибки 😍 Мені найбільше сподобалася ось та синенька з жовтими плавниками. Просто красуня!))

П.С.
Наташ, необов'язкови писати посилання під кожною картинкою. Можеш просто вкінці посту написати типу : всі зображення згенеровано в Tengr.AI
А щоб зробити будь-яке посилання коротшим і простішим на вигляд, просто додай до нього дужки.

[Тут пишеш назву для посилайки](а тут саму посилайку)

У нашому випадку це буде виглядати приблизно ось так:

[Tengr.AI](посилайка на сайт)

А в самому пості буде просто: Tengr.AI 🙃

 13 days ago 

Дякую Андрюш, за комментар, увагу та дбайливість 💎😍

 12 days ago 

Немає за що ;)

Привіт, Наташ ✨

 12 days ago 

Привіт пупсик :)

 11 days ago 

Хеллоу, бейбі 😏😀

 11 days ago 

Привіт Андрюша 😆

 10 days ago 

Ола, сенйоріта 😀😉

 10 days ago 

Привіт Андрюша 😂

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.17
JST 0.033
BTC 63986.43
ETH 2745.97
USDT 1.00
SBD 2.66