Продовження про книгу.

in Ukraine on Steemlast month (edited)

Всім привіт продовжую писати допис про ту книгу котру почала вчора : Марат Штейн - «Підсвідомість, підключена до Всесвіту, може все!»
Коли я писала вчорашній допис, я знайшла її в електронному форматі, щоб вставити цитати, і на ньому й залишилась, тобто почала вже не слухати , а читати. Це в якійсь мірі зекономить мій час та зробить знайомство з книгою швидшим.
Також я зможу відразу щось зберігати з неї, а не перечитувати ще раз, щоб написати допис.

Мабуть всім було б цікаво як встановити той звʼязок з підсвідомістю, і що то за простір. Та для того щоб все це відтворити треба скопіювати і вставити до допису не малу кількість тексту…. Але ж при великому бажанні його можна легко знайти на сторінках цієї книги, вона є в вільному доступі, і я все ж вирішила не копіювати його, а зробити акцент на тому, що зрезонувало. Автор звертає увагу на те, що підсвідомість двері в внутрішній світ, який є живим всесвітом, багатовимірною реальністю, я теж вважаю , підсвідомість дверима, тому не можу це не відмітити.

Ви можете відчути, що десь у навколишньому просторі – можливо, на відстані, а може, зовсім поруч, або навіть начебто у просторі, що збігається з вашим фізичним тілом, є якась точка, яка привертає вашу увагу. Це точка, за якою відчувається якась глибина. Вона може сприйматися як пульсуючий об'єкт, або як об'єктив фотокамери, або як зіниця, а може, як двері. Але зорові образи не важливі, важливе відчуття.Почніть подумки наближатися до цієї точки. Наближення до неї відчувається як занурення в глибину, але не обов'язково вниз, це може бути занурення у будь-якому напрямку, убік чи вгору.Це – точка входу до іншого виміру.

Марат Штейн - Підсвідомість, підключена до Всесвіту, може все!

Точку я вважаю одною з важливих фігур ( її можна так назвати ?), тому не можу це не підкреслити.

В моїй уяві це б точно було щось типу відображення зіниці, тобто крапки в колі :)
По цьому коментарю, ви маєте зрозуміти, що я не експериментувала на собі.
Після цієї цитати, в книзі пишуть, що має настати зустріч з якимись помічниками.

Таке я читала не один раз, що є якісь внутрішні помічники ( це вже я від себе так їх назвала) та уявити, що таке існує звісно важко.
І от на таких моментах, мені й хотілось закинути чтиво, не одноразово, і сказати - «В когось їде зозуля». 😅

А це вірний знак на те, що пишуть абсолютну правду ;) Коли мене аж гнівить написане і вмикається внутрішній критик і я це сприймаю за правду - то істина в останній інстанції.
Неодноразово на цьому себе ловила. Чого тоді такі ємоції виникають?
Нє , ну є один варіант:

  • я не зможу написати в блозі, що це крута книга, тому що там ось таке написано 😂
    Може гнів через це ;)

Те саме про якихось «внутрішніх помічників» я читала у Юнга (думала куди ти Карл? А в цього маєстро, точно були дивності, ще й які) та не дивлячись на це, я його вважаю майстром свого діла. Дивуюсь тому скільки він перечитав текстів, отих з латинськими виразами від яких самі по собі закриваються очі і навіть бадьорий настрій швидко переключається на режим - якщо я зараз не покладу голову на подушку, то впаду з стільця, тому , що я вже напівдорозі до царства Морфея.
Щоб ви не подумали, що я кажу погане на цього психіатра, я скажу, що я обожнюю божевільних від своєї справи людей, очі в яких горять ось тим шаленим вогнем, та бажанням дістати меч сили і стати воїном Дракону у своєму ремеслі. Думаю він був таким, коли читав оті премудрі рукописи.

Далі по книзі йде про простір бажань. Про подібні речі ви точно чули. Типу треба візуалізувати образ, увімкнути уяву і відчути, що ти вже це маєш…
А тут пишуть, що це все ще й треба обговорити з тими наставниками.
Ну от як пояснити їм, що мені кров з носу, потрібна сумка Chanel Lego?

IMG_6365.jpeg

jolicloset.com

😂😂😂🤣🤣

Щось мені стає нудно. Піду я погуляю. За мене вже проголосували в «Топ-5» можна не старатися писати цікаві дописи :D

Sort:  
 last month 

Після цієї цитати, в книзі пишуть, що має настати зустріч з якимись помічниками.

Якщо вони з'являються, то це вже до лікаря треба бігти. І швидко 😆

 last month 

Та лікар у мене під боком :) Можна експериментувати.
@cranium якщо що, можна буде записатися до тебе на консультацію ?

 last month 

😀😀

 last month 

Хахахаххахахахахахаха.
Можна, тільки може бути боляче...
Добре подумай...
На рахунок помічників, я б додав до цього - зустріч нових/старих людей які з'являються в то моент, коли Вони потрібні більше всього.

Дуже символічно це демонструє маршрут з фільму дорожніх історій... Як тобі така гіпотеза, або ж зістріч маленького вовчика в лісі чи знахідка незрозумілого левайсу в себе в кармані старих речей ...

Просто накидав варіантів

 last month 

А що катувати будеш. Я люблю біль 😂😂😂
Хочеться подробиць.

Ну ні, там конкретно сказано - сутності які приймуть якусь форму наприклад світлових плям.
Енергетичні наставники. При чому спілкування з ними телепатичне (думками)

 last month 

Ну ні, там конкретно сказано - сутності які приймуть якусь форму наприклад світлових плям.

Не вимикай уяву. Не все конкретне - конкретне і не все явне уяявне... Згадай що в будь-якій інформації завжии є кілька сенсів, що залежить як на це пдивитись чи не дивитись. Той же експеримент з фотонами...

 last month 

Можливо.
Сьогодні дивилася в точку дивилася так нічого і не зʼявилося.
Не прийшли наставники 😂
Образилися мабуть на допис. Хник.

 last month 

То, напевно, не образились а спрацював ефек що сам факт спостереження впливає на результат :)

Ти не напружуйся, можливо саме тоді прийдуть.

 last month 

Я не засмучуюсь 😂
То все жарти.
Все рівно напишу допис , що вийшло й прийшов відгук ;) 😂😂😂🤣🤣🤣🤣

 last month 

А що катувати будеш. Я люблю біль 😂😂😂

Ні, катувати я не люблю, принаймні фізиччно. А от моральні підколи, це ще те катування у вмілих руках 🤣

 last month 

То це ж та сама насолода.
Найгірше це - байдужість :)

 last month 

Найгірше це - байдужість :)

Ні. Найгірше у кожного своє. Та з усього того жахливого з чим я стикаюсь найстрашніше для людей - невизначенність... Особливо коли це невизначенність втрати...
Так, стопе, не будемо краще вже про підколи...

 last month 

невизначенність втрати...

Не розумію такого терміну. Але ти правий краще про підколи

image.jpeg

 last month 

Щось мені стає нудно. Піду я погуляю. За мене вже проголосували в «Топ-5» можна не старатися писати цікаві дописи :D

Ну все, треба пересставати завчасо віддавати почесті майстерно написаним постам...

 last month 

Та ні, все ок. То жарт. Просто мені справді стає нудно коли я читаю те, що вже чула.
А я писала в процесі читання.

 last month 

Та ні не ок... Кудись ділась та Діо пости якої хріна лисого дочитаєш до кінця щоб не підвтомитись.
Я раніше навіть чайки заварював під пост а зараз навіть кілька разів сьорбнути не встиигаю...

 last month 

Іноді короткий допис, іноді довгий як вдасться.
Я за - різноманітність.

 last month 

Я також за різноманітніссть... Вибачай, напевно я вчора даремно тебе мотивував до більш якісної писанини. Писанина вона ж не обов1язково повинна бути довгою, щоб бути цікаво...

 last month 

Вибачай

Я вже втретє чую це слово.
Є крутий лайфхак. Замість того щоб робити себе винним, треба дякувати. Наприклад : не вибач, що я запізнився, а дякую , що почекала. 🤭
І замість взяття на себе вини - ти дякуєш іншому. Так миліше:)

І тоді в тебе вийде щось типу : дякую що розумієш що я люблю довгі і цікаві дописи ;)

 last month 

Можливо, та тут трохи інша ситуація... довго описувати і щось більш особисте, що не дуже хочеться описувати. Дякую, що підчеркнула 😉

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 64052.62
ETH 2530.03
USDT 1.00
SBD 2.65