Потяг у літературі.

in Ukraine on Steem5 days ago (edited)

Всім привіт...

Перед історія

Коли я побачила у сні потяг, я взагалі не могла уявити про що, цей символ, і тому я вирішила відзнайти всі аналогії та метафори які можуть асоціюватися з поїздом. Моя голова, не могла всього того зробити сама...
Про потяги я мало, що знаю, ніколи навіть не цікавилася ними...

IMG_4508.jpeg

https://www.kazkolandija.com/potyag-zdijsnenyh-bazhan/#google_vignette

В голову приходило лише, що вони їздять по рельсам, проходять через тунелі, та здавалося, що я десь чула, що це один з найекологічніших видів транспорту.

Ну звісно ще в голові не могло не пролунати дві пісні, в яких вони згадуються 😂

А ви знаете пісні в яких згадується потяг?
Чі може вірші?

Тому, що я далі - просто чистий аркуш паперу.

( поїзд з Гарі Поттера і фільм «Ісходний код» та «Містер Ніхто» не згадуватиму )

Тож я вирішила пошукати якісь літературні цікавинки та аналогії про потяги.
Все виявилося настільки цікаво, що я просто не можу не поділитися знахідками з Вами.
І вже все рівно за той сон.
( звісно не все рівно, просто цей допис буде не про сни , а про потяг в літературі, а ситуація зі сном просто - перед історія, яка розказала - чому ж, я шукала ті цитати про потяги)

Натрапивши на ось таку цитату, як можна не поділитися нею?
(Я залишу її повною, виділивши те, на що хочу звернути вашу увагу.)

Вже кілька годин, як ми залишили захід сонця. Зараз ніч. Сон не йде до мене. Доводиться задовольняти сурогат сновидіння: думкою. Між підручником логіки та залізничним путівником,

між мисленням та подорожжю є безперечна схожість. Мислення – це рух образів у голові. Подорож – пересування голови повз змінюючі один одного образи. Переставивши терміни, можна сказати: мандрувати означає мислити об'єктами; думати – мандрувати у собі самому.

Автор: Кржижановский Сигизмунд Доминикович - "Салир-гюль".

Красиво...ж як не крути...
А далі в цьому тексті взагалі такі аналогії, що волосся дибки стає...

Нескінченний простір настільки терплячий,
що переносить навіть людську посидючість. Час - сангвінік, простір -флегматик;
час ні на частку секунди не присідає, він живе на ходу, простір «Розлігся» за обрієм; він спить..

Його треба розштовхати, розбудити паровозними свистками, - і тільки тоді він починає повільно і неохоче починати рух. І ось зараз - я ясно відчуваю - простір на ходу; він йде, ледве встигаючи за насіннячною стрілкою секунд; він крокує, повільно переставляючи невидимі краєвиди. Тепер він навіть став трохи схожий на свого супутника, у них є право на якесь space time.

Автор: Кржижановский Сигизмунд Доминикович - "Салир-гюль".

image.png
Wikipedia

І тут я розумію, що просто ТРЕБА було побачити той сон з поїздом, щоб знайти такі величні цитати.
Які метафори. Це ж треба було назвати час сангвініком, а простір флегматиком, я просто в захваті.
А швидкості порівнювати з годинниковими стрілками. Тут я просто встаю, знімаю капелюха і аплодую стоячи.
Я вражена.
Звісно я цю книгу не читала, а просто знайшла в ній цитату.

Мені стало цікаво, що то за книга, та знайти опис про що вона в інтернеті було складно.
Вперше, кажу це в голос - Добре що є GPT CHAT

IMG_4516.jpeg

Але, здається в цій книзі ще йдеться ось про що -

Потяг забирає героя в країну снів, де люди живуть уві сні і сплять наяву. «Справді: давно вже сказано, що якщо зробити сни продовжуючими один одного, а дійсність уривчастою, то сни здадуться дійсністю, а дійсність — снами.

В.М.ТОПОРОВ - «МІФ.РИТУАЛ.СИМВОЛ. ОБРАЗ. ДОСЛІДЖЕННЯ В ОБЛАСТІ МІФОПОЕТИЧНОГО»

Від цієї інформації в мене шок.

Справді: давно вже сказано, що якщо зробити сни продовжуючими один одного, а дійсність уривчастою, то сни здадуться дійсністю, а дійсність — снами.

В.М.ТОПОРОВ - «МІФ.РИТУАЛ.СИМВОЛ. ОБРАЗ. ДОСЛІДЖЕННЯ В ОБЛАСТІ МІФОПОЕТИЧНОГО»

Хочеться сказати - Ем… що значить давно вже сказано ? А чого я не в курсі ?

руки в боки

Хто міг таке сказати ?

качалка в руки

І з чого, той ким це було сказано, взагалі це взяв ?

В мене вилізли очі тому - що я, ще ось таке чула - що насправді всі ми їдемо в поїзді, дивимося в вікно і лиш бачимо своє життя.

Ні , ну я ж наївна , як мистетство Одарки, ще повірю й піду тестувати.
Я ж зі снами на ти
Вони мені допоможуть.
Так що - попрощаюсь. Може вже не побачимося. Піду в реальність ))) Все ж таки у ведах мати нашого світу Майя - Богиня Ілюзії …

Може в цьому щось є і ми в якійсь Матриці )))
( тут мала бути купа емодзяшок «сміюсь до сліз», та в чернетках вони стоять, а в тексті ні …)

Бувайте , всім добра.

Sort:  
 5 days ago 

Гарно описала. Я смакував. Цікаво розвернула сюжет, чого тільки варте повторювання цитати...

Ти все цікавіше і цікавіше подаєш матеріал. То ж, встаю і аплодую. Капелюха в приміщені не ношу - тому і не знамаю 😅

 5 days ago 

Я старалася. Дякую.
Дуже мені дуже приємно. 🥹

 5 days ago 

Потяг був веселий чи може навантажений сміхом? (це не пов'язано із поданим матеріалом, окрім потяга)

 5 days ago 

Боюсь, що не дуже розумію про, що питання …
Будьте любʼязні, поясніть ?

 5 days ago 

Потяг у сні )

 5 days ago 

Ні. Не веселий…
Думаю як би Вам такий приснився, ви б сказали що він везе у Пекло.

 5 days ago (edited)

Дякую

З якоїсь творчості:
Як літр самограю сам уграю
То всі потяги везуть до раю))

 5 days ago 

Дякую ☺️
Бальзам на душу)
Буду надіятися що сон не про погане ;)

 5 days ago 

Всяке може наснитись, якщо, наприклад, з'їсти на ніч часнику)))

 5 days ago 

Я не їм часник взагалі )))
😂

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 67408.93
ETH 3491.49
USDT 1.00
SBD 2.70