Пошук тіні 🔎

in Ukraine on Steem6 days ago (edited)

Зараз така погода, що всі ми шукаємо якоїсь тіні чі прохолоди, щоб остудити свої гарячі тіла.
А тіні , немов, розбігаються від нас в усі чотири боки, і їх не наздогнати, і в такий час тілу добре лише в холодильнику…

image.jpeg

Мені здається, що прямо планети утворили такий транзит, що ми всі шукаємо ті тіні, тому, що мені вже третій сон про це сниться…
Тільки у снах я бачу тварин з родини котячих.
Які я чомусь трактую як дикість і як Локі… тобто як тінь…

І от сьогодні я прокинулась, під один сон…
Вчора мені снився тигр 🐯 … а точніше його голова, а потім середина його макухи, прямо з середини, і там був лабіринт, тільки у вигляді кімнат , і що прохід до середини у коридор відкриває третє око, а сьогодні я побачила свою кімнату, стіл компʼютер, хтось за ним сидить, щось друкує і при цьому на дивані сидить великий кіт, мирний :D
( домашня тінь)

Ні насправді, це вже четвертий сон про тінь …
Зараз загружу допис зі своїми снами… О НАЩО Ж Я ЦЕ РОБЛЮ ….
Перший з цієї серії здається був - печерна людина, злиться, а потім починає малювати на стінах своєї печери і заспокоюється.
(тут я провела паралель між злістю і тінню)

Я знаю , що творчість є терапією.
Та чі може вона перетворити агресивну тінь, на котика ( котик найстрашніша тварина - вбиває для задоволення, але домашній ніби мило виглядає) ?

Чі хтось лихий мені такі сни надсилає ?
Щоб я прославляла тінь ?
Адже, я могла написати - пишіть про темних персонажів….
Але, я ж знаю, що наприклад художник Врубель Михайло Олександрович, що малював демонів, мав потім проблеми, тому такого я точно не писатиму 😂😂😂
А що ви думаєте на рахунок цього?
Варто звертати увагу на такі сни? Прислухатися ?
Чі - та ну їх ?

Sort:  
 6 days ago 

думаю, тут не вистачає музики. Так що лови старий добрий Расмус

Якщо серйозно (хоча із кліпом я також серйозно), що для тебе тінь? Точніше, чому ти від неї просинаєшься? - можна у візок якщо можеш

 6 days ago 

The Rasmus - the Best :)
Дуже в тему :)
Дякую) з задоволенням слухаю)

 6 days ago 

Радий, що сподобалсь пісня. Це той момент коли світ дав нашим (калуш) доторкнутись до високого світового мистецтва. Обожнюю цю пісня. Вже другий рік прекрашає мій рингтон.

 6 days ago 

соліст the Rasmus просто чудо 🤗

 6 days ago (edited)

Прослухала пісню. Готова відповісти на питання.
Почну з того на яке швидше зможу відповісти.

Точніше, чому ти від неї просинаєшься?

Я не прокидалась від снів про тінь…
Тому, що це сни з розряду - де я не є їх учасником і при цьому я вже не сплю. Просто мої очі ще не відкриті.

Тінь для мене, це коли ти не ти, а твоє відображення.

Тобто тінь це не лише така поведінка яка асоціюється з поганою, але й та про яку можна сказати, що вона є доброю. Наприклад самопожертва, такі люди здаються добрими та хорошими. Але це тінь. Себе треба любити…
В мене от така думка.
І за любов до тіні, про котру ти писав ставлю багато плюсів. Мені резонує. Просто щоб полюбити треба знати кого любити.

 6 days ago (edited)

Дуже багато слів...
Є на чому розгулятись...

Я розціню цю відповідь як дозвіл висловити свою думку (поміть, я не парюсь з того що вона може бути хибною, навіть тоді коли мене не просять відкрито).

І за любов до тіні, про котру ти писав ставлю багато плюсів. Мені резонує. Просто щоб полюбити треба знати кого любити.

Ось моя думка. Включу математику, щоб було швидше:

Я+тінь=Я* (в смислі - СЕБЕ)
Коли я люблю своє Я, та не люблю свою тінь, я НЕ люблю СЕБЕ.

Хз чи казав хтось колись, та на мою думку, погляд на світ через любов - максимально можливий "цілісний" спосіб світосприйняття. Поки людина не полюбить СЕБЕ, полюбити світ не вдасться, бо кожна людина маленьке, унікальне відображення (уособлення, відтворення) всесвіту

 6 days ago 

О, я зрозуміла.
Вибач, просто я ввечері заснула і прокинулась в 00:00 полізла читати коменти відращу і нічого не зрозуміла. Перечитала. Тепер ясно. Плюсую.

image.png
CONGRATULATIONS!!
This post has been upvoted - Steem's Angels with @steemcurator09/ Curated by: @weisser-rabe

 4 days ago 

Thank you very much for this nice bonus 😍🙏

 6 days ago 

в такий час тілу добре лише в холодильнику…

Думав про це, але без світла в ньому не так вже й прохолодно, а по-друге... так можна і суїциднутися випадково 😄

До всього треба відноситичя легко, у тому числі і до снів) У мене кожен другий сон чорний, іноді занадто чорний, але я сприймаю їх просто як розвагу, адже це не насправді)

 6 days ago 

так можна і суїциднутися випадково 😄

як твоя курка це зробила 😂😂😂

Так, але коли на макушку давить багато питань, інколи в снах приходять відповіді, і цікаво - це правда, чі з мене глузує режисер моїх снів 😅

image.png
CONGRATULATIONS!!
This post has been upvoted - Steem's Angels with @steemcurator09/ Curated by: @weisser-rabe

 4 days ago 

Thanks you. 😻😻😻😻

 3 days ago 

Думаю сняться тварини з родини котячих, тому що предки єгипетські)

 3 days ago 

Не дарма я почала вести цей блог з допису про фільм «Боги Єгипту» 😂😂😅

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 66521.28
ETH 3454.20
USDT 1.00
SBD 2.67