Містерії Оріону.

in Ukraine on Steem8 days ago (edited)

Всім привіт.
Сьогодні я доторкнуся до дуже складної та не звичної теми…
Хто вірить в містерії?
Ну для початку треба знати, що це за слово, правда ж ? Заглянемо на Вікіпедію ?

Місте́рії — один з аспектів езотерики, закрита для непосвячених інформація, що стосується тієї чи іншої частини знання, вчення, обряду, або сама процедура виконання якогось обряду або посвяти.
У Єгипті — містерії Ісіди і Осіріса; у Вавилонії — містерії Таммуза; в Греції — Елевсінські містерії, Орфічні містерії, Самофракійські містерії; в Римі — містерії Вакха, Аттиса, Кібели, Мітри.(СЕС)

Wikipedia

Признаюся, я бачу це визначення вперше.
І я шокована, що тут ось так просто пишуть - містерії Осіріса ( хто памʼятає з яким Богом асоціюється Оріон? ) та Ісіди ( його дружини, яка асоціюється з зіркою Сіріус,або Сотіс …… імена інших Богів це приблизно ті самі Боги, але з інших країн, принаймні - Аттисс,
Кібелла та Таммуз точно)

Якщо чесно, на декілька хвилин в мене відібрало мову…
Якби з цими сузірʼями були якісь містерії, не вже ось так можна все просто і легко прочитати ? Не ходячи далеко, а відразу в Вікіпедії ?
Мені здається, що якщо такі речі діють, вони мають бути, якимось секретними чи мінімум зашифрованими…
Хоча, хочеш щось сховати - поклади це на видному місці ;)

Для чого проводилися містерії ?
А відбувалися вони для того щоб відчути духовний зв'язок з божествами та зрозуміти глибші істини про життя, смерть і воскресіння…
Ці ритуали між іншим, за всіма свідченнями, мали викликати глибокі містичні переживання… При цьому вони були чимось на кшталт виходу на інший рівень свідомості.

Коли я вперше писала про Оріон, це було на іншому ресурсі, я цього не знала, навіть не здогадувалася, що з ним повʼязані якісь містерії.
І зараз мені дико бачити це прямісінько на Вікіпедії…. 😂

Тоді, я могла б помітити в ньому щось містичне, лише якщо б це сталося :D
А зараз я вірю у всяку містику і тому подібне :D

Якщо вас зацікавила ця тема, я продовжу, без зацікавлених, немає чого розкривати таємниці Оріону …
;)
А вони є , і можливо діють.
Я справді не жартую, там є якісь містерії. Он навіть книга є яку написали Роберт Бьювел і Едріан Джілберт, між іншим вона так і називається -
МІСТЕРІЯ ОРІОНА.

IMG_2318.jpeg

https://royallib.com/book/byuvel__robert/misteriya_oriona_sekreti_piramid.html

Надіюсь вас таке не налякає, не відштовхне і ми ще побачимося :*
Якщо є бажання, я завжди за спілкування, можете залишати коментарі, мені було б цікаво почути від Вас, як Ви вважаєте в цьому світі є щось містичне ?

Sort:  
 8 days ago 

Оце тобі. Я й не думав, що ти зустрічала цього визначення. Як на мене вся езотерика побудована на містеріях.

До слова, вперше я про містерії дізнався (те що вони є) ще під час фільму Ван Хельсінг який дивився в далекомуу 2005 році.

Мені цікаво, і ти знаєш, що я залюбки знайду кілька хвилин, щоб не тільки перечитати а й дати зворотній зв'язок.

 8 days ago (edited)

Я слово містерії сприймала завжди на слух. 😂😂😂
Не бачила визначення що то таке, в Вікіпедії точно, але вирішила в дописі написати, що це, відкрила вікі, а так як я знаю, що ці містерії ( о Боже) справді працюють, не очікувала я побачити, те що побачила, мені щоб те все зрозуміти, треба було книжечки пошукати… А можна було б просто на вікі зайти і все прочитати. Короче кажучи не очікувала, я в вікі, прямо в визначенні, що таке містерії побачити Осіріса і Ісіду і аналогічні пари.
Тому здивована була.

 7 days ago 

Розумію здивування. Дивлюсь, в сучасному світі навіть якщо знання будуть зовсім на поверхні, в людей не буде вистачати часу через різну суєту побачити їх

 7 days ago 

Часу та віри що, щось подібне можливо…

 7 days ago 

мені було б цікаво почути від Вас, як Ви вважаєте в цьому світі є щось містичне ?

Та 100% є. У світі купа всіляких незрозумілостей)
Гайда полювати на привидів, а? 😏👻😀

 7 days ago 

На буйних ? 😂

 6 days ago 

Звісно! Добрі нецікаві))

 6 days ago 

Якщо , як у цьому серіалі то згодна.
IMG_2501.jpeg

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 61599.30
ETH 3389.34
USDT 1.00
SBD 2.50