Король лев.

in Ukraine on Steem2 months ago (edited)

"Again&Again" - “The lion King”.

IMG_1513.webp

https://uaserial.club/movie-the-lion-king-1/aa

Всім привіт.
В цьому дописі я розповім про мультфільм котрий кожен із нас, скоріше за все, бачив у своєму дитинстві.
Цей мультфільм вийшов 1994 року, і якщо Ви дивилися його в ті далекі часи, давайте разом пригадаємо цей сюжет і разом з ним і своє дитинство.

Починається ця прекрасна історія з чудової та доброї пісні, слова котрої я записала в нотатки, для того щоб, скопіювати їх і занурити Вас в атмосферу мультфільму :)

З того дня як по нашій планеті
ти крок свій найперший зробив.
Пізнаєш ти, що тобі ще рости ,
серед цих нерозгаданих див.

Усе , що є це для тебе,
таємницю буття зрозумій.
Сонце сяє для всіх - величезних малих,
єднає світ в круговерті однім.

Приспів :

Бо це коло життя, в ньому знову знов,
відчай біль і страх, добро і любов.
Місце ти своє, там знайти повинен, в цьому колі, у колі життя.

слова з саундтреку до мультфільму «Король Лев»

Прослухати пісню можна відтворивши це відео на своєму екрані ;)


Відео з ютуб каналу @MutuLI1

Передивляючись цей мультфільм, для того щоб написати про нього допис, мене дуже вразила одна сцена…

Знімок екрана 2024-06-07 о 22.23.55.jpeg

Дивлячись на захід сонця, Мустафа каже сину :

— «Дивись Сімба, усе чого торкається світло - наше королівство. Доля кожного короля, як рух сонця по небу. Колись, Сімба сонце мого королювання теж сяде і знов зійде для тебе, нового короля.»

Ці слова мені нагадують міф про Осіріса та Гора (той самий який було покладено в сюжет фільму Боги Єгипту, про який я нещодавно писала)

Якщо співвіднести міф з мультфільмом, можна помітити багато збігів, брат заради влади, вбиває брата, а його син, повертається, щоб помститися за батька, та скинути дядька з трону…

В цьому мультфільмі також згадували зірки ✨ , ось які слова говорив про них Король Мустафа :

— «Сімба, я скажу тобі те , що мій батько сказав мені, глянь на зірки, великі королі минулого, дивляться на нас із тих зірок і коли тобі самотньо пам’ятай , що ті королі завжди вкажуть тобі шлях як і я.»

IMG_6647.png

А потім через роки, ми бачимо, як дивлячись на дзеркальну поверхню води , вже дорослий Сімба бачить там себе, такого схожого на свого батька…

IMG_6652.png

А далі, піднімаючи очі догори бачить його в нічному небі 👁️⬇️


@ravluku

Ну класний же мультик, так чудово було освіжити памʼять про нього.
Я вважаю, що такі історії варті того, щоб їх передивлятися, також дуже цікаво, подивитися на улюблені мультфільми дитинства вже іншими очима…

На останок хочеться додати, що Лев 🦁 дуже схожий на сонце ☀️, що є батьком всього живого, тож давайте не забувати, що ми його діти і прийшли в цей світ, щоб світити …

Ось такою аналогією я й завершу цей допис, який було підготовлено для участі в конкурсі умови котрого можна прочитати перейшовши за посиланням -
https://steemit.com/hive-145157/@sergeyk/contest-10-10-movies-that-you-watch-over-and-over-again

Конкурс триває до 9 числа, тож спробую залучити до нього @strecoza , всім доброї ночі ✨

Sort:  
 2 months ago 

Лінь переді мною скаче))

 2 months ago 

😂
Добре, що скаче, моя мене постійно запрошує полежати)

 2 months ago 

🤣

 last month 

Прекраний допис!!!

Давно я не дивився цього мультика. Всвідомому віці так взагалі е дивився.

Мені дуже сподобався допис. Так тримати!!! Чекаю на новий 😅

Можливо той, про який я постйно торочу ? 🤣🤣🤣

 last month 

Дякую.
Ну й Овен) якщо йому не відчинити вибʼє ворота…

Я дивилася в свідомому віці лише фільм, знятий по цій історії.
Але і його погано памʼятаю, і ось цих езотеричних штучок - коло життя, єдність та рівновага… точно не очікувала почути …

Усе, що ти бачиш, здавна існує в єдності і рівновазі. Король має розуміти цю рівновагу і поважати всі створіння, від крихітної мурашки до прудкої антилопи.

Після смерті наші тіла стають травою, а антилопи їдять її, отже усіх нас єднає велике коло життя.

 last month 

Пам'ятаєш Сократа з "Мирного Воїна" - "сенс є у всьому - головне навчитись його бачити".

Мені здається, ти вже на межі того, щоб бачити його у всьому. Візьми приклад з Овна і добий таки до кінця цю межу

 last month 

Мене змусили подивитися мирного воїна колись дуже давно, в мене був тоді зовсім інший світогляд)))
Що там натрушують я взагалі не розуміла, я була майже впевнена в теорії Дарвіна, і в тому, що світ повністю матеріальний і крапка.
А оті всі фантазії про щось більше, це все фігня.

 last month 

Буде час - раджу передивитись. Один із моїх улюблених фільмів оссобливо той момент коли головний герой летить головою у вічку з моста, точні те, що відбуувається після цього

 last month (edited)

))
Вмієш заінтригувати.
Часу в мене досталь))
Може сьогодні спробую..
Наскільки я розумію цей фільм складний для сприйняття.
Але, все ж спробую..

 last month 

ні, не складний, навпаки.

Правда, можливі аналогії і неочікуване увімкнення саморефлексії

 last month 

Твоя взяла. Я написала допис про себе.
Писала все, що залітало в мою голову😅

 last month 

Гарно вийшло, мені було приємно. Це моя, ще одна маленька перемога. не така велика, як затягнути тебе на steemit та все ж.
питання по карті, місяць і меркурів в 10-му домі, математично, велика рідкість?

 last month (edited)

Ні. Обидві планети швидкі тому поруч бувають досить часто. Я взагалі їх згадала, лише щоб хоч щось додати про себе. Тут акцент на тому, що інколи розумово і психологічно людина може літати в хмарках, і це норма для планет що виражаються через повітряну стихію.

Та я готова була, що завгодно, написати, а би закрити питання, допису про себе. Та я навіть взяла б до своїх ніжних рук, якусь з тих милих та чарівних істот фотографіями котрих ти милуєш останнім часом моє око, тільки б більше ніколи не писати подібних мемуарів.

 last month 

Чому так?
Звідки такий спротив?
Чомусь згадався, фільм 7 сестер, плчав дивитись під час обідньої пеперви, так от там була четвер, в якої було щось схоже, принаймні на початку

 last month 

Вони всі на одне лице)) я не памʼятаю кого як звали.
Це виглядає ось так : магазин «Аврора» замовив тобі рекламний пост, де ти маєш описати його як люксовий бренд :D
І ти починаєш з того, що Аврора це «ранкова зірка».

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 66038.35
ETH 3444.84
USDT 1.00
SBD 2.61