Фенікс.

in Ukraine on Steem4 days ago (edited)

Всім привіт.
Сьогодні мені хотілось би, разом з вами ближче познайомитися з прекрасним сузірʼям котре названо на честь унікального, вогняного міфологічного птаха, що зветься Фенікс. 🐦‍🔥

Але я подумала, та вирішила перенести це знайомство на потім.
На мою думку, зараз було б цікавіше, щоб кожний згадав, а яку асоціацію у нього викликає цей птах.
Можливо, він асоціюється у вас з якоюсь казкою, котру вам читали в дитинстві, чі з певним фільмом, мультфільмом, піснею?
Є такі ?

( Буду рада якщо поділитеся своїми асоціаціями в коментарях )

Якщо б я відповідала на кожне з цих питань і намагалася пригадати асоціацію…
Я б обовʼязково згадала - Гаррі Поттера, Люди Ікс: Темний Фенікс, казку про перо Жар-птиці, та одноіменну пісню гурту Арія.

image.jpeg

lifehacker

А ще періодом Фенікса можна назвати періоди , коли люди «спалюють» все своє «минуле» життя до тла, та розпочинають нову сторінку з чистого аркушу.

Коли я читала мангу «Сталевий алхімік», я згадувала цього птаха, на ось цьому місці.

IMG_5764.jpeg

📷 Хірому Аракава - Сталевий Алхімік.

Мені здалося, що це було зроблено для того щоб не повертатися назад.
І дуже нагадало поведінку Фенікса, якщо дивитися на неї як на прагнення спалити старе, щоб підти у нове. Звісно, те що будинок було спалено, зіграло велику роль в виникненні цієї асоціації.

Якщо не зупиняти себе у фантазії та пригадуванні подібних моментів те саме було зроблено у фільмі «Успіх винаря» (англ. The Vintner’s Luck). Коли треба було знищити увесь виноградник, щоб врятувати справу життя…

image.jpeg
Wikipedia

Дивилися цей фільм ?
Я завжди раджу його, тим хто хоче пізнати , що таке добро та зло…
( коли я його дивилася мене питали, що за хрінь ти дивишся :D )

Мені здається для вступного слова досить, наступного разу розповім все найцікавіше про цього птаха.
Надіюсь ви завітаєте на мій вогник.
image.jpeg

wikipedia

Sort:  
 3 days ago 

Можливо, він асоціюється у вас з якоюсь казкою, котру вам читали в дитинстві, чі з певним фільмом, мультфільмом, піснею?

В мене асоціюється з грою Герої Меча та Магії. Досі продовжую рахувати цю гру геніально свтореною стратегією...

image.png

«Успіх винаря»

ні не бачив, заінтригувала

 3 days ago 

не бачив, заінтригувала.

Я попередила що фільм, для когось хрінь.
😂
Але коли я про нього почула, там сказали що він розширює свідомість 😀
Звісно не в буквальному сенсі (принаймні мені не розширив, хоча я закривала очі коли бачила колготки з трояндами й інше 😆 може не треба було 😅)

 2 days ago 

Але коли я про нього почула, там сказали що він розширює свідомість 😀
Звісно не в буквальному сенсі (принаймні мені не розширив, хоча я закривала очі коли бачила колготки з трояндами й інше 😆 може не треба було 😅)

Після такого доповнення точно треба глянути!!!

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.16
JST 0.033
BTC 64186.90
ETH 2759.80
USDT 1.00
SBD 2.66