Архітепічна історія.

in Ukraine on Steem2 months ago (edited)

Всім привіт.
Коли я писала за Фаетон, мені згадалася одна книга, герої котрої ніби проживають свою архітепічну історію, трохи схожу на сюжет про сина Бога сонця, котра закінчується на тій самій плачевній, мінорній ноті, що й міф.
Але її головні герої люди.

Ця книга про кохання…
Тому не знаю чі буде вона цікава чоловічій аудиторії.
Та все ж ризикну розповісти її зміст.

Я отримую задоволення від порівнювання сюжетів з міфу, та подібних історій в фільмах та книгах.

Цю книгу я читала дуже давно, та на відміну від інших книг , які дуже мені полюбились, але зміст яких за 10 років, добряче піддався дефрагментації, її сюжет я запамʼятала дуже добре, тому, що ця книга визвала у мене дуже сильні емоції…

В її кінці я просто заливалась сльозами …
І той потік просто не можливо було зупинити…
Кінцівка ніяк не виходила з моєї голови і мій організм так співчував головним героям, що відчував і розділяв з ними їх біль…
І мене пронизували ментальні хвилі жалю до долі героїв з вигаданої історії…

Мабуть по цій причині, я досі гарно памʼятаю про що вона…

Свою розповідь за цю книгу я почну з дуже красивої цитати про пташку :

Є така легенда про пташку, що співає лише один раз за все своє життя, зате прекрасніше за всіх на світі.Одного разу вона залишає своє гніздо і летить шукати кущ терну і не заспокоїться, поки не знайде.
Серед колючих гілок заспівує вона пісню і кидається грудьми на найдовший, найгостріший шип.І підносячись над невимовною мукою, так співає, вмираючи, що цій радісній пісні позаздрили б і жайворонок, і соловей. Єдина, незрівнянна пісня, і дістається вона ціною життя. Але весь світ завмирає, прислухаючись, і сам Бог посміхається в небесах.
Бо все найкраще купується ціною великого страждання ... принаймні, так говорить легенда...

Колін Маккалоу - «Співаючі в тернику»
https://tsytaty.com/3807-kolin-makkalou-spivauchi-v-ternyku.html

IMG_4970.jpeg
Wikipedia

Ось такою була і історія закоханих, першою і останньою піснею в їхньому житті…
Гіркою на смак, і пронизаною тією самою біллю, котру відчуває птах, в серці котрого застряг величезний шип тернового куща…

Чому я називаю цю історію архітепічною, і порівнюю її сюжет з міфом про Фаетон?

В мене виникла така аналогія, ось з яких причин…

Як думаєте ким за професією, мав бути чоловік, щоб його можна було співвіднести з Богом Сонця ?

Я дам вам час, подумати над цим питанням…
А тим часом розповім про зустріч цього чоловіка з коханням всього його життя …
Забороненим коханням…
Вона була ще дівчинкою, а йому було 30+
Він відносився до неї як до дитини, але діти, з часом перетворюються на прекрасних та красивих жінок…

Думаю зараз мені нічого не залишається, окрім того як розкрити призначення життя цього чоловіка…і розповісти чому йому не можна було мати взаємин з жінками…
Все просто… він був священником …Дав обітницю цнотливості (целібат).
І був відданим Богослужінню та не мав права на стосунки з жінками.

На мою думку, дивлячись на сонце, яке можна розглянути як божественне світло і щось чисте. Цю професію умовно можна було б співвіднести з сонцем, якщо не дуже придиратися…😅😳

Кохання священника і молодої красуні, було взаємним та чистим, це була платонічна любов…

І лише одного разу вони не стримались…
І віддалися хтивим покликам своїх тіл, щоб злитися в єдине в палкому акті кохання…
цього разу було достатньо, щоб молода та прекрасна дівчина завагітніла…

Звісно вона не сказала єдиному коханню свого життя, що дитина яку вона народила, від нього…
В неї був чоловік, тільки от не памʼятаю чі вже був чі потім зʼявився…


Ця їх спільна дитина виросла та також захотіла стати священником ( гени - куди ж від них дітися) і присвятити своє життя Богослужінню. І хлопець готується до цього.

І справжній батько не знає, що він плід тієї ночі, коли вони перейшли межу, і їхнє вічне кохання злилося в один потік пристрасті.
Хоча лише сліпий не побачив би як вони схожі між собою …

В кінці книги цей хлопець трагічно гине в воді врятувавши перед цим двох жінок, і гине, через якісь дивні як на мій рахунок, релігійні погляди, приймаючи свою долю, і надіючись , що якщо він чинить все вірно то буде врятований Всевишнім.

На мою думку, є якесь ехо між цим сюжетом і міфом. Так ледь помітне. А може помітне лише мені.
Принаймні ця книга спливла на поверхню з глибин моєї памʼяті саме під час написання допису про Фаетон і сказала :
— «Напиши про мене».

Sort:  
 2 months ago 

Привіт, Наташ ;)

Дуже чуттєвий пост.

Бо все найкраще купується ціною великого страждання ...

Дуже часто так і є... але воно того варте, навіть якщо ціна завелика. Чим яскравіша зірка, тим швидше вона гасне. За все треба платити)...

Як думаєте ким за професією, мав бути чоловік, щоб його можна було співвіднести з Богом Сонця ?

Оце так питання 😅 Він якби має світити всім, але в той же час бути дуже небезпечним і непередбачуваним. Треба подумати 🤔

 2 months ago 

Привіт Андрійко))

Чим яскравіша зірка, тим швидше вона гасне.

Просто вау))

Тепер я розумію чому кажуть , що наші предки з Сіріуса ( найяскравіша зірка на небі) …

Він якби має світити всім, але в той же час бути дуже небезпечним і непередбачуваним.

Всі ми маленькі сонечка в дитинстві))
Що стають з віком трохи небезпечними і не передбачуваними :)
Це питання часу)

 2 months ago 

Всі ми маленькі сонечка в дитинстві))
Що стають з віком трохи небезпечними і не передбачуваними :)
Це питання часу)

В принципі так, але не всі діти сонечка (я таким не був 😆)

 2 months ago 

Цікаво))
Бився так само як і я ?)
😂😂🤣🤣

 2 months ago 

Бився так само як і я ?)
😂😂🤣🤣

Ну типу того)) Ти хуліганка була, чи що? 🧐😀

Привіііт, Наташ ;)

 2 months ago 

Досить одного разу, щось зробити, щоб пішла гучна слова і тебе вважали от-такою-то)))
Один раз когось вдарив. І все - тепер ти хуліган на весь садочок.

 2 months ago 

Один раз когось вдарив. І все - тепер ти хуліган на весь садочок.

Гроза садочку 😏😀 Заслужене насилля то не насилля ;)

Привіт, Наташ)

 2 months ago 

Привіт Андрюша✨

 2 months ago 

Це ти писала? 😮😮😮

Ти переплюнула саму себе. І що мені тепер робити, як хвалити, якщо я ще вчора 100 синонімів слова дивовижно писав?

Я щасливий, що є свідком становлення такої цікавої письменниці... Тфу, тфу, тфу, щоб не наврочити.

Радий за тебе. Тепер хочу прослухати цю книжку, дякую за наводку!!!

 2 months ago (edited)

Звісно я. Я найкраще описую теми страждань і спокус, і вже давно хотіла примітити цей образ для вираження у творчості, та все не випадало можливості.

І що мені тепер робити, як хвалити, якщо я ще вчора 100 синонімів слова дивовижно писав?

Спробуй метод аналогій.

  • це прекрасно як Париж на весні…
  • це круто, як яйце зварене в круту.
  • це так чудово, як відлити після довгих годин утримання…

Щиро дякую тобі за такий приємний оку Саурона коментар.

 2 months ago 

А "переплюнула саму себе" - це не альо?

Дійсно пост був "дивовижно приємний, як холодна ранкова роса в неймовірну спеку".

так краще?
І , де наступний?

 2 months ago 

Не Альо)))
😂😂😂
Не можу дібрати аналогій до слова плювати. 😅

"дивовижно приємний, як холодна ранкова роса в неймовірну спеку".

Це просто - ЗЕМЛЕТРУСНО. Здається я зараз впаду з своїх єгипетських стоп …

 2 months ago 

Обережно, а то ще голівку стукнеш. Раптом перестанеш так от цікаво писати, що тоді робити?
Взагалі, дякую, мені зайшла твоя порада з метафорами, як змій у вологу щілину

 2 months ago 

Волога щілина це вла, гало, ще ?
Ти будь-ласка по обережніше з ось такими метафорами. А то в декого все відразу на рівні уяви матеріалізується ))) і повстає картинка )))) 😂

Жартую. А то я таких, як ти знаю. Почнеш це використовувати проти мене ))))
Метафори сила 💪

 2 months ago 

Ух ти,
вла, гало, ще - звучить прямо як Валга́лла

 2 months ago 

Ну так. Щось схоже.
Дякую за слово, почитала в вікі що це.
Стала розумніше ніж була вчора.
Низький уклін.

 2 months ago 

Thanks you ✨✨✨✨🌸🌸🌸🌸

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63540.43
ETH 2481.91
USDT 1.00
SBD 2.66