COLOR PALETTE CONTEST by @olesia

in Ukraine on Steem3 days ago (edited)

Всім привіт.

В конкурсі COLOR PALETTE CONTEST by @olesia,
Олеся пропонує нам занурення в жовтий колір, колір — Сонця, золота та світла.

image.jpeg

image.jpeg

А в психологів це ще й колір людської свідомості та містичного центру. Сонце центр нашої сонячної системи, тож на мою думку воно і є тим самим містичним центром.
Може тому книга про чакри, яку я купувала на книжковій ярмарці жовтого кольору?)

image.jpeg

Коли я думаю про сонце, я також згадую соняшник, що і своїм зовнішнім виглядом і назвою нагадує Сонце :)

image.jpeg

Хоча на мою думку майже кожна жовта квітка 🌼 нагадує наше світило.
І ось ця —
image.jpeg

І ця —
image.jpeg

Та й ці квіти нагадують Сонечко.

image.jpeg

Навіть в цих є щось від сонця, але вже в меншій мірі )

image.jpeg

Обожнюю контраст який виходить при фотографуванні яскравих квітів вночі ✨.
Тому залишу ще одну таку світлину.

image.jpeg

Якщо зазирнути в фотогалерею мого телефону, жовтого там найбільше. Особливо багато жовтий квітів. Тому я не можу не скористатись можливістю і не опублікувати деякі з них.

image.jpeg

В мене їх дуже багато, не втомилися від жовтих барвів?
Все ж не буду втомлювати ваші очі, та додавати все що є 😅.

image.jpeg

Також в своїй галереї я знайшла фото ось таких солодощів. Вони виготовлені в формі яєчні, якщо покласти їх на сковорідку, й висипати туди вміст пакетику, як на малюнку (все це вже є в комплекті) та накрити кришечкою, починає лунати такий звук ніби стріляє олія та справді смажиться яєчня. 🍳
Я була в захваті від такої подачі, хоча на смак солодощі так собі 😅

image.jpeg

Жовток доречі — також дуже нагадує сонечко.
От не дарма в нашому прапорі є жовтий.
Це прекрасний колір.

image.jpeg

А вам подобається жовтий ?
Якщо так, долучайтесь до конкурсу :) умови якого можна переглянути ось тут -

https://steemit.com/hive-145157/@olesia/en-ua-color-palette-contest-by-olesia-or-yellow

Дякую за увагу. ✨

Sort:  
 3 days ago 

Дякую за участь;)

 3 days ago 

Дякую за конкурс ☀️😉

Wow this is really looking so so beautiful. This helps to showcase the beauty of nature and this is really admirable to see. I love the colour yellow and how it helps to reflect the beauty of nature

 3 days ago 

image.png

Це фото - неймовірне!!! Не дивлячись що я фанат горизонтів - краса цієї квітки затьмарила все навколо

 3 days ago 

Погоджуюсь ☺️
Дякую за коментар.

 3 days ago 

Вау, який цікавий барвистий та пізнавальний допис! Любувалася жовтим світанком, не могла відірвати погляд від квітів - вони напрочуд красиві - все по-своєму) Соняшники я люблю, вони завжди головою повернуті до сонця! Дякую за красу! Успіхів у конкурсі! 🙋🌅🐝🐝🐝☀️☀️☀️

 3 days ago 

Дякую. Дуже приємно. Теж люблю соняхи))

Успіхів у конкурсі!

Взаємно 🌼🌼🌼🌼🥰🥰🥰🥰

 2 days ago 

Жовтий гарний колір, але не мій улюблений)
Фотки дуже гарні, було приємно поглянути 😍

Обожнюю контраст який виходить при фотографуванні яскравих квітів вночі ✨.

Теж обожнюю яскраві речі зняті в темряві. Це магія ✨

 2 days ago 

Жовтий гарний колір, але не мій улюблений)

Як так можна було написати ? Ая-яй.

 yesterday 

От зелений мені більше нрав)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 67140.72
ETH 2488.15
USDT 1.00
SBD 2.59