🆕 Through the Looking Glass #44

in Ukraine on Steemlast year
යාළුවනේ, කාලයට පසු මම නැවතත් මෙම තරගයට සහභාගී වෙන්න හිතුවා." #Through the Looking Glass #44" තරග කන්ටෙස්ට් එකට එය නැවත වරක් ඉදිරිපත් වීමට ලැබීම සතුටට කරුණකි.

තරගයට සහභාගී වීමට #ප්‍රථමයෙන් මම, මෙම තරග කන්ටෙස්ට් එක ඉදිරිපත් කරන #Ukraine on Steem ක්ම්මිනියුනිටියේ #MOD කෙනෙකු වන @strecoza මගේ මිතුරාට බෙහෙවින් ස්තූතිවන්ත වෙනවා.අපට විනෝද වන්න සහ අදහස් බෙදාගැනීමට අවස්ථාවක් ලෙස මෙම තරග කන්ටෙස්ට් එක පවත්වනවාට.

අද මම ඔයාලට කියන්න හදන්නේ මගේ ජීවිතයේ කොටසක කතාවක් ය.මම පාසල් අධ්‍යාපන හදාරා අවසන් වූ පසු ප්‍රතිඵල අපේක්ෂාවෙන් නිවසට වී මාස කිහිපයක් ගතකරා.ගෙදරට වෙලා නිකම් ඉන්න එක මට හුගක් කම්මැලි වැඩක් වුණා.ඒ නිසා මම රැකියාවක් සෙවීමට සෑහෙන මහන්සි වුණා.රැකියාවක් සෙව්වේ මම ස්තීරව කරගෙන යාමට නෙවෙයි.මොකද මගේ උසස්පෙළ විභාග ප්‍රතිඵල එනතුරු මට තාවකාලිකව රැකියාවක් කිරීමටයි අවශ්‍ය වුණේ.

Pic by - dilums ± HUAWEI Y7A

මා රැකියා කිහිපයක සම්මුඛ පරීක්ෂණ වලට ගියා.නමුත් මාව ඒ එකකින් වත් තෝරාගත්තේ නෑ.හේතුව, මම තාවකාලිකව රැකියා අවස්ථාවක් සොයපු නිසා.ඉන්පසුව මට රැකියා සෙවීම එපාවුණා.ඒක නිසා මම අධ්‍යාපනයට වැදගත්වන පරිඝණක පාඨමාලාවක් හැදෑරීමට තීරණය කරමින් සිටින අතරතුර, දින කිහිපයකට පසුව මගේ යහළුවෙකුගේ මාර්ගයෙන් මට රැකියාවක් හම්බවුණා.ඒ හෝටලයක අයවැය ලේඛනය සහ ගිණුම්කරණ සම්බන්ධ රැකියාවකි.

ගෙදරට වෙලාම නිකම් ඉදලා මට අප්පිරියා වෙලා තිබුණේ.ඉතිම් ඒක නිසා දෙවරක් නොසිතාම මම මෙම රැකියාවට කැමති වුණා.විශේෂයෙන් එය තාවකාලිකව බඳවාගැනීමක් නිසා මට තවත් වාසි වුණා.තවද, මගේ මිතුරා රැකියාව කරන ස්ථානයේම නිසා මට කිසිදු බියකින් තොරව එම රැකියා ආයතනයට යාමට හැකිවුණා.මෙම ජායාරූපය එම නිවාඩු නිකේතනයේදී මා ලබාගත් එකකි.

විශේෂයෙන්ම මම මෙම ජායාරූපය ගත්තේ නිවාඩු නිකේතනයේ මතක සටහනක් ලෙසටය.කවදා හෝ දිනයක මගේ අතීතය මතක් කරන විට මෙවැනි සුන්දර මතක තිබීම වැදගත් නිසාවෙනි.

හරි යාළුවනේ එහෙනම් මගේ මෙම පළකිරීම් අවසන් කරන්නයි හදන්නේ.මගේ පළකිරීම් කියවන ඔබ සියළුම දෙනාට බොහොම ස්තූතියි.ඒ වගේම මෙම තරග කන්ටෙස්ට් සහභාගී වෙන ලෙසට @olesia @msharif @loloy2020 ඔබලාට ආරාධනා කරනවා.හැමෝටම සුභපතනවා.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 56420.74
ETH 2938.55
USDT 1.00
SBD 2.22