Знову допрос

in Ukraine on Steem9 days ago

20240815_130220.jpg

Вітанячко мое всім! Мабудь вже настопиз.... своїми балачками за відпустку але вже мої мізки давним давно. Вже у майбутній відпустці. І крайній день перед вихілними у мене на роботу знову вийла сварка . Днями завідувачка просила віднести гроші до місцевого Палацу Культури. Виявились що сьогодні концерт але в честь чого зовсім не зрозуміла.

І щоб пройти треба донатити до місцевих ВІЙСК я не проти є одно но. Зі своеї зарпла намагаюсь донатити скіль можу. Тим паче ще брат військово службовець. Повідомила що віднесу але я свої класти не буду. Настав момент прийшла я на працю і почалося, я така сяка , також працюю у бібліотеці. Повина здавати також гроші і ідти на концерт. Мовчала я пів години потім не витримала " Я нічого нікому не довжга, мій брат також на війні. І коли він ішов йому ніхто нічого не купував.

Я тим паче комусь невідомо буду давати гроші, кому вони підіть чи дійсно підуть туди куди збирають. Тим паче в свій вільний час я не повинна ідти на концерт. Де написано що повина піти. Вона: Ти працюєш тут і все там для масовки треба Я : І мене ще дуже равануло емоційно, так ось для чого треба. Тоді взагалі я не піду. Є другі сотрудниці які також можуть піти. Найшли крайню. Врна: Інші далеко живуть Я: Так і що еслі всі ідуть так всі. А не так що одні дома, другі ідуть. "

20240815_130559.jpg

20240815_130213.jpg

Багато ще було чого сказано але усе писати буде дуже довго треба. На ноті що ми не розмовляем я пішла на другу роботу де лівчата також такого бачиня як і я. Поки робила заспокоїлась і після роботи пішла до дому. З синомпрогулянку не ходили. Він ходив з дідом їздити на велосипеді, зайшли тільки перед тим як я прийшла. Залишок часу були дома.

Ось такий був лень веселий.

Sort:  
 7 days ago 

Чет я не зрозуміла… Донати - справа добровільна! Ми, наприклад, чоловіка моєї подруги і мого друга теж самі збирали, все, включаючи пластини для броника. Які тоді могли бути донати? От я не розумію такій совковський підхід

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.16
JST 0.032
BTC 64168.93
ETH 2768.21
USDT 1.00
SBD 2.72