Знов світло

in Ukraine on Steem8 hours ago

20240709_145517.jpg

Добрий ранок! Нарягає це світло трохи, ось вчора нариклад не змогла написати дописа. Вроді і інтернет був але він так зависав що смисла не було починати. День пройшов більш менш. Уснула світла не було, прокинулась також світла не було.
.
Але утром хоч і не має світла інтернет лове. Зробила кави думала до 10 ранку світла не буде але увімкнуои 8 утра. Зібралась та пішла на працю. Пару днів мене завідувачка не турбує але це усього лиш декілька днів. Може бути прогрес близько потім знову буде чіплятись.

А так все добре на роботі. Син с дідом ходили знову на пляж прки я була на роботі. А вечері прки світло було мене чекало велика прання . Треба було перестірати всі вещі після річки. Во время відключила машинку і знов сиділи вечір без електроенергії.

Хорошо что у мене на телефоні фільми скачені були, а у сина мультфільми. Не подобаеться мені зі світлом, прихолиться багато пропускати з дописами .

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 58431.12
ETH 3142.83
USDT 1.00
SBD 2.43