Знов графіки світла

in Ukraine on Steemlast month

FB_IMG_1723926108227.jpg

Доброго вечора! Я все чекала на те що мені цю неділю прийдеться робити як ломова лошадь. Добре що на одній роботі за остані дві неділі зробила всю роботу. Яку я повина робити на цієї неділі. Зараз наводю добрі порядки в дитячої бібліотеці. А ось в дорослій я так і не помила ті срані батареї , а чого я поясню зараз.

Ранком прокинулась як зазвичай, не полюбляю поспіхом збиратися і бігти в стрім голов як переляканий. Вічно я потім щось забуваю вдома, а так не спіша випити кави. Зібратися і піти на роботу. Так ось пью я каву приходить повідомленя на вайбер от той потерпілої завідувачки. Щоб ви розуміли на годиннику 6:05 , пише с тим учетом . Щоб я пішла перед роботою до місцевого Палацу Культури. Забрала плакати .

Фото покажу вам завтра , а то забула як завжди зробити. У мене аж очі повилазили щеб написала раніше, с такі люди мене вражають наповал. От чому все виходить так, один час робить усе зоб принизити і прибрати с ціеї роботи. Потім проходить час вони як бархат. Милі такі аж нудно дивитися на них.

Забрала ці плакати , прийшла і почалося завідувачка правда нічого мені не говорила. Всю роботу яку роблю кожен день зробила швидко. Набрала відро чистої води і пішла мити вікна. А то вроді вона така добоа, а в останю мить може мені вивалити таке що хоть стій , хоть падай.

Краще сама зроблю все потім буду відпочивати країні дні перед відпусткою. Потім друга робота, але ні слова за ту кнопку на бачку унітаза. За чаепітіем вже сама розмова пішла туди куди треба. Я пояснила всю сітуацію вроді все всі зрозуміли. То і добре краще мені як все сразу переговорити щоб не було такого. Щоб всі посварилися із-за якоїсь кнопки.

Тоді день виявився добрим тільки після прогулянки втомилась вдосталь. Ще спека та вимкнули світло о 4 лня, правда дали в началі 8 вечора. Ми якось і не замітилі. Ці декілька годин зато провели в пользу , писали і рахувпли з сином. Ну , а перед сном ми як завжди вмикаєм свій кінопрокат.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 61238.93
ETH 2454.57
USDT 1.00
SBD 2.59