Знов без світла

in Ukraine on Steem11 days ago

FB_IMG_1723624986560.jpg

Добрий вечір! Ранковий процес у мене як завжди і він ніколи не змінюеться. По дорозі на роботу кава і трохи теревеньок с продавчинею. Останім часом завідувачка з дитячої бібліотеки мене діставати перестала але ще по переду цілий тижлень. Вона ще може чіплятись до мене, а ось с дорослої бібліотеки пока начальство у відпустці.

Я по троху зробила всі справи які вона би мене діставала. Але мало лі що вона ось с понеділка виходить на роботу і може знову говорити все робити. Но то таке пережити можно. День пройшов добре тільки знову у нас вимкнули електроенергію. Десь в началі первого і дали після 4 дгя світло.

FB_IMG_1723625078544.jpg

Після роботи як завжди із сином прогулянка, потім до дому. Я була впевнена що світло дали, але коли прийшли його також не було. Цей час займались письмом та писали цифри і приклади. Попереду школа. В даний час вже син дивиться мультфільми ну, а я почекаю прки він спати буде. Прийму душ та також відпочивати буду.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.16
JST 0.032
BTC 64166.71
ETH 2765.60
USDT 1.00
SBD 2.72