В мої голові тільки одне пізд.....

in Ukraine on Steem7 days ago

FB_IMG_1727254593475.jpg

Добрий вечір! Це повна срак..... ніколи у мене такої відпустки не було. Вроді ранок роспочався добре до поки , на обратном путі взявши каву. Так добре примоститися га стілтці та закурити цигарку. Позаду мене щось як вибухне спонтана реакція не заставила чекати. Вскочіла я с того стільця, опракинула каву на себе та ще думала ковтну ту цигарку. З магазину вибігла продавець с питанням " Що це було ".

FB_IMG_1727254596838.jpg

Що - що вибух десь прилетіло. По звуку як близько біля мого району. По новинам покащали що в центрі міста був прильот. Все ранок під три чорти пішов. Попила кави блін, до курила та до дому переодягтись. Дома вже хлопоти та інші справи які відволікли трохи.

20240925_210155.jpg

Після часу дня за сином і як завжди мені фартить , на підході до школи знов тривога. Вже як зайшла на теріторію школи пішли відбої. Але це не кінець тривога продовжувалася уілий день. Головне що син поряд всі живі , цвли і не ушкоджені. Як тут о 5 вечора звонок на телефон і знов з роботи.

Піднялу трубку орять принеси нам спічки типу їм надо і я близько проживаю. Тут терпець мій луснув. Як ви мене задоали скільки можно, дайте мені відпочити . Тут залишилось тиждень до закінчення відпустки, ви мене вде дістати вирішили. Взагалі я заблокую всіх до кінця відпустки моеї. А ще тим паче що я не одга поблизу роботи проживаю. Хай ідуть інші .

Задрали блін так охота укрити матом таких людей які задрачують людину яка у вілпустці. Вообщем море матюків в мої голові. Ще ця тривога розпачалася зараз. Все пішла я вообщем. До зустрічі

Sort:  
 7 days ago 

Ти сьогодні агресивна). Вірю. Та на час відпустки занеси неугодних до чорного списку, вицлеш на роботу розблокуєш. У нас дійсно люди не зберігають дистанцію та не мають і краплі субординації).

 7 days ago 

Вот і я думаю щоб заблокувати їх. А то мені вони вже надоїли

beautiful.

@tipu curate 2

 6 days ago 

Оце ти злюща! Да пошли їх в ліс за ягодами, а сама відпочивай. Не потрібно вестись на це все, просто не бери слухавку відпочивай поки ще є час

 6 days ago 

Вчора так і зробила. Декілька раз звонили, отморозилася і все

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 61436.18
ETH 2381.46
USDT 1.00
SBD 2.55