Птичка счастья

in Ukraine on Steem15 days ago

FB_IMG_1715062344831.jpg

Всім привіт! Вчора забула вам розповісти, по обіді ходила за водою . У мене на работі кожен по черзі, ходе покупає водичку . Як раз вчора була моя черга, пішоа в магазин той що ближче, виявилось що розпродали. Мій путь продовжився потіншим магазинам де є вода.

І вже як шла назад, біля одного із магазинів зустріла птаха фото на первью. Він такий гарний правла було видно що зморений і грязнуватий наче в болоті був. Люди визвали поліцію тільки для чого її викликати, мені здається треба було службу другу викликати.

Чим все скінчилось не знаю. Вже 3 день без води, настрій геть невеселий нічого робити не хочеться. В чатах пишуть як би завтра включать вже. Хоть би не затягнули на довше. День практично провела в дома, ранком тілтки їздила в управління і об 11 годині дня була вде дома.

Займались чим особо таким нічим, робили уроки потім гуляли. А вечері преи я готувала чай на кухні син приніс зуб свій. Це мабудь шатав його. Ось такі сппави в мене.

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 67495.61
ETH 3713.66
USDT 1.00
SBD 3.66