Прогулянка і кавун

in Ukraine on Steem2 months ago

20240809_141114.jpg

Доброго вечора! Вечір як завжди був веселим чого так, бо знов нас атакувала Срасія. Завдавала ударів по містах і знов пів ночі просиділа на креслі і прислуховувалась. Ось нарешті мене так зморило що я на креслі уснула, на годинику було коли востаннє я дивилась 1:30. Ранком я взагалі понять хто я і що я не змогла.

Діда нашого не було дома, на кануне він домовлявся з сусідом , що поїдуть до центра міста. В квартирі міняти електрику. Так як батько мій по працював більш 20 років електриком. Виявилося що першим автобусним рейсом і поїхали.

Ну я і син як завжди не вспіли прокинуться, а вже милимся на двір прки спека не настигла. Дітвори було багато, я даже і подумати не могла. Що стільки людей і дітей буде в началі 9 години ранку. Прогулянка затягнулась до обіду і вже ми снідали і обідали все разом.

FB_IMG_1723625134138.jpg

Нарешті сьогодні кавун до їла, я особо його не їм більше диню. Зато почистю свої проходи деякі 😂. Вихідний провели чудово, іли потім на дивані вилежувались і так пів дня. Скоро вже спати. До наступного допису всім

Sort:  

I radiate love for all of creation specially your watermelon 🍉

 last month 

Я дуже рада вашим випромінюванням

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 61204.65
ETH 2452.61
USDT 1.00
SBD 2.58